掃呢頁CODE去手機

2017年12月10日 星期日

出彈弓胸!高海寧守唔到寡晒巨Bomb __,高海寧,

高Ling好波!藝人高海寧(高Ling)於將軍澳新都城中心出席「PopeyeXBettyBoop聖誕郵輪派對」活動,即場炮製健康美食及飲品,之前講過封 ...


高Ling好波!


藝人高海寧(高Ling)於將軍澳新都城中心出席「Popeye X Betty Boop聖誕郵輪派對」活動,即場炮製健康美食及飲品,之前講過封胸的高Ling,不時彎身微晒事業線,吸引不少龍友於商場一樓「高抄」拍攝。

同鄧智偉愈愛愈浮面

她接受訪問時透露患上感冒,但今晚要在寒冷天氣下為新劇《BB來了》拍攝一場淋雨戲:「場戲講我心情唔開心,嗰日跟住我個心情唔開心,落雨會有啲氣氛。所以今日帶咗好多暖包,盡量令自己唔好再病。」問到緋聞男友鄧智偉可有關心她,她甜笑說:「佢好忙,不過都有。(認戀情?)朋友好忙,我來來去去都係得一個,我好專一。」

試過對方手勢勁Yummy

高Ling表示聖誕節忙於拍攝劇集,下年三月中才拍完,因此不能外遊,生日都要留港度過:「留喺香港過聖誕都OK。(買咗禮物送畀鄧智偉?)未。我覺得又唔使好注重禮物。兩個人一齊,每日都可以聖誕節。」至於會否炮製聖誕大餐,她謂雖然自己識煮食,但卻甚少下廚。問到鄧智偉有否試過她的手勢時,她說:「留番將來先,反而我試過佢啲手勢,佢煮豉油雞好得。(佢會探你口風仲意食乜?)佢每次煮唔同嘅嘢,會試到唔同菜式,中西式佢都OK,估唔到。(綁住你個胃?)暫時都覺得啲嘢幾好食,希望維持到。」

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://goo.gl/KGuo2N


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!