掃呢頁CODE去手機

2017年12月10日 星期日

【康宏被查●獨家】玩具大王蔡志明專訪:曹貴子全家下跪求救 __,蔡志明,曹貴子,

廉署日前首度與證監會聯手調查康宏環球(1019),而外界盛傳康宏執行董事曹貴子同是廉署的調查對象,惟至今曹貴子行蹤未明,有消息指他已離港。不過被指與曹 ...




廉署日前首度與證監會聯手調查康宏環球(1019),而外界盛傳康宏執行董事曹貴子同是廉署的調查對象,惟至今曹貴子行蹤未明,有消息指他已離港。不過被指與曹貴子關係千絲萬縷、外號「玩具大王」的蔡志明,在「謎網50」風暴後今日巧遇《蘋果》,在記者多番游說下他終於肯接受這次專訪,澄清他不是曹貴子的「幕後金主」,更直言:「佢老竇老母同老婆有個禮拜日朝早同埋佢,走嚟我屋企跪我,嚇到我死!話蔡大哥你一定要幫吓貴子呀,……(話)除咗(我)冇人肯幫佢呀!」

至於最近一次與曹貴子見面,蔡志明坦言是一個多月前的事,曹貴子曾到他辦公室要求借錢,「我話醫生,而家口唔係借唔借嘅問題,我話你係呃我咁耐,個個都話我係你後台金主,如果我今次再同以前咁樣借錢畀你,啲人就會知道我係你後面老細,所以你係自己害自己,我仲會同人哋講今次一定唔會救你,我救你即係自己害自己!」

蔡志明又直言今次不會再對曹貴子心軟,拒絕借錢給他清還孖展數,雖然不是大數目,但擔心會再被拉上關係,「我略略同佢諗過,借20幾億應該搞掂晒……,但你(曹貴子)呢單嘢你幾十隻殼,你害死好多人,淨係一隻康健,加怡(女兒)已經喺我面前喊過兩次,你(曹貴子)而家幾十隻,你諗吓幾多人俾佢害咗!」事後曹貴子曾發短訊向蔡志明道歉,但由於內容「太私人」,他只讓記者看看,卻不許拍攝,惟他強調:「佢猛道歉,但我都唔可以原諒佢!」

至於其女兒蔡加怡雖然是康健國際醫療的主席,但至今未被證監會調查。他直言女兒「掛名」擔任康健主席,主要負責醫生的人手安排及生意擴充事宜等等,並無沾手股份買賣。蔡志明透露,證監會介入調查後,他曾向女兒查問了兩次,女兒表明:「老竇!我真係乜都唔知。」

而曹貴子目前的行蹤,據蔡志明相信他正於澳洲處理醫療業務。對於坊間有指他與曹貴子的關係千絲萬縷,蔡志明大嘆無辜,只是以往經常借錢予曹貴子,懷疑有人以其簽名的支票,作為「生招牌」。蔡志明講述兩人認識經過,指出自己早年因為「睇醫生」而結識曹貴子,並入股康健國際醫療(3886),股份的買賣亦全權交由曹貴子打理,鮮有過問,「數目咁細,只係我生意的萬分之一,點會Care」。

談及對曹貴子的印象,蔡志明稱讚「曹貴子真係好聰明,做嘢好叻,同人相處又好」,因此而與對方做朋友。蔡志明透露,曹貴子過去經常問他借錢,每次只是數億等「小數目」,對方事後多次都有連本帶利歸還,但現時對方仍欠他5億元仍未還清,「借咁多次錢佢,真係一次過就仆晒。」蔡志明稱接受訪問後,將會暫時離港。

「謎網50」風暴事件至今共有4名上市公司高層被捕,包括康宏主席王利民、副主席馮雪心及執董陳麗兒;另康宏前行政總裁、隆成金融(1225)現任主席麥光耀亦被捕,目前相關人士已先後獲釋。

你敢爆,我敢獎! 即Call《蘋果》24小時爆相爆片熱線63836568

蔡志明在專訪透露,有天曹貴子帶同父母到他家下跪,令他嚇一跳。(莊建鑫攝) 蔡志明現身爆料。(莊建鑫攝) 蔡志明女兒蔡加怡
曹貴子(中)與蔡志明(右)為潮州同鄉,蔡更入股曹的康健醫療,並派女兒蔡加怡(左)任主席。(資料圖片)

鍾意就快D Share啦!