掃呢頁CODE去手機

2017年12月27日 星期三

栢芝食飯攰爆瞓着 Lucas扶實照顧好窩心 __,栢芝,張栢芝,Lucas,

Lucas真係好乖仔。藝人張栢芝喺社交網甫咗幾張相,內容係佢同仔仔食緊飯,不過佢就攰到瞓着咗,今年十歲嘅大仔謝振軒(Lucas)冇掛住玩,仲識扶住栢芝 ...


Lucas真係好乖仔。


藝人張栢芝喺社交網甫咗幾張相,內容係佢同仔仔食緊飯,不過佢就攰到瞓着咗,今年十歲嘅大仔謝振軒(Lucas)冇掛住玩,仲識扶住栢芝照顧佢,唔少網友都留言大讚Lucas「好懂事」!

近期栢芝除咗照顧一對仔仔之外,仲話要開戲做導演,真係忙到爆!不過幾忙都好,栢芝趁住聖誕佳節假期最後一日,帶咗仔仔去嘉年華玩吓,見到栢芝都玩得好開心,佢仲贏咗隻好可愛嘅獨角獸毛公仔。之後一行人去咗餐廳醫肚,不過中途太攰嘅栢芝食食吓就瞓着咗!Lucas見到咁情況就出手扶實栢芝,仲攞咗啱啱贏番嚟嘅毛公仔墊住栢芝個頭,等佢可以瞓得舒服啲,期間栢芝仲瞓到口擘擘,畀Lucas見到佢有食物殘渣攝咗喺牙罅,Lucas怕整醒栢芝,好小心咁攞支牙籤幫佢撩牙,Lucas嘅動作溫柔又細心,真係睇見都覺得窩心,難怪栢芝事後都要留言大讚Lucas:「因為我公司太繁忙累了睡着了,他竟然一直陪伴着我還幫我撩牙添,教我如何不愛你!」

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://goo.gl/KGuo2N


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!