掃呢頁CODE去手機

2018年1月29日 星期一

【最港電影大獎(10)】勁讚哥哥有情有義 黃百鳴:呢個人真冇話可說! __,黃百鳴,

黃百鳴喺影壇超過30年,曾經與無數演員同導演合作過,佢接受本報連載式專訪時,梗係要問下佢有邊啲演員係佢好欣賞同失望啦!佢話:「失望嗰啲我唔講喇!亦都太 ...


黃百鳴喺影壇超過30年,曾經與無數演員同導演合作過,佢接受本報連載式專訪時,梗係要問下佢有邊啲演員係佢好欣賞同失望佢話:「失望嗰啲我唔講喇!亦都太 ...




黃百鳴喺影壇超過30年,曾經與無數演員同導演合作過,佢接受本報連載式專訪時,梗係要問下佢有邊啲演員係佢好欣賞同失望佢話:「失望嗰啲我唔講喇!亦都太多,無謂講喇!」不過最欣賞嘅人佢就好爽快答咗係張國榮(哥哥),不過可惜對方已經唔喺度!

早於新藝城年代黃百鳴已經看好張國榮,所以主動搵哥哥簽咗3年電影合約,佢話:「我最欣賞、最尊重,我成日都講一個人,嗰個係張國榮,其實佢當時喺新藝城,拍第一套片嘅時候呢,即我哋唔識佢o架,嗰套叫《聖誕快樂》,嗰套戲嘅主角叫陳百強,佢喺套戲只係做配角嘅啫!但點解拍完套戲我哋會簽佢呢?就係覺得......咦,佢真係有潛質喎!佢真係會好好,我哋睇人真係有啲眼光,所以即刻捉住張國榮同佢簽約咁一簽就3年,我就同佢嘅經理人陳淑芬,一杯咖啡就搞掂,好簡單,3年到囉喎,又飲杯咖啡,又簽3年,甚至乎後來唱片都簽埋畀我哋」

黃百鳴點解咁喜歡哥哥,係因佢覺得演員之中,哥哥算係一個有情有義嘅人,第一套《家有囍事》成功之後,相隔幾年再拍《97家有囍事》嘅時候,因為周星馳開了天價片酬,黃百鳴唯有喺其他方面慳啲晒,所以第2集唔打算請哥哥演,搵咗當時片酬平啲嘅吳鎮宇頂替。

點知到開鏡嗰日,哥哥打電話畀佢,唔通哥哥要打電話鬧鬼佢?黃百鳴話:「哥哥打嚟搞到我唔多好意思,佢話:『百鳴,你拍《家有囍事》呀?』我話係呀係呀!佢就講:『我嚟客串,我要拍個ending,我嚟吖!』佢二話不說走嚟客串,係無收過我一毫子,量度幾大,好多人會好唔開心,問點解唔搵我,但哥哥第一句話你拍《家有囍事》點解你唔搵我,佢冇講,佢只係話你拍《家有囍事》恭喜你!嚟幫你客串!嘩,我當時真係好內疚!我點解唔搵佢呢!嗰陣時已經拍緊,剪綵嗰幕,呢個人真冇話可說!(做出手勢good)」

黃百鳴又讚哥哥對長輩係好尊重,每年嘅大年初一,佢必收到哥哥打來拜年嘅電話:「每一年嘅大年初一,我必收到佢打嚟電話同我講恭喜發財!亦都可以咁講,由新藝城到後嚟我嘅東方電影,佢淨係簽畀我o架!因為我哋個合約就好鬆動嘅!除咗拍我哋戲呢!容許佢拍外面嘅戲嘅,只要打招呼就得o架喇!所以佢一簽畀我東方嘅時候呢,我都未拍《家有囍事》,佢同我講,有套戲搵佢叫《霸王別姬》,佢好想拍,我話你去拍,即係話我支持你去拍,你拍完先嚟拍我,所以我哋係好有默契架!咁所以佢,哥哥簽嘅合約,由新藝城到東方,只係我哋兩間架!都係同我有關o架!」

直至到97之後,因為個市道不境,盜版各方面充斥,黃百鳴就話當時冇再同哥哥簽約,而哥哥亦回復自由身拍戲,而後期黃百鳴就少同哥哥聯絡,去到哥哥出事嘅前幾年少聯絡咗。

採訪:陳月媚、懷鈺

攝錄:馮峰、卓振輝

攝影:陳俊強

最港電影大獎投票網址

http://campaign.appledaily.com/thekongestfilmawards2017?inapp=1

精選娛聞,喺晒《娛果》

http://fb.com/appledailyent

【最港電影大獎(9)】群星呼籲表揚創作靈魂 齊撐最港電影大獎

http://bit.ly/2nlRvAX

【最港電影大獎(8)】黃百鳴「執」袁潔瑩入行開新藝寶係因為...

http://bit.ly/2DDNK4N

【最港電影大獎(7)】拍《開心鬼》買樓娶老婆高志森起飛腳造就杜琪峯上位

http://bit.ly/2E4lAgs

【最港電影大獎(6)】Mark哥原來只係配角周潤發一句上位做男一?

http://bit.ly/2DuSW6V

【最港電影大獎(5)】黃百鳴棄高薪厚職圓電影夢創立新藝城靠最佳拍檔

http://bit.ly/2GaOr3e

【最港電影大獎(4)】走過黑暗與光明黃百鳴論盡電影史明日登場

http://bit.ly/2n5isIW

【最港電影大獎(3)】影帝影后嗌口號齊撐最港電影大獎

http://bit.ly/2F1ZeeP

【最港電影大獎(2)】最港電影大獎提名揭曉 《空手道》惡鬥《一念無明》

http://bit.ly/2Drwcol

【最港電影大獎(1)】陳真Mark哥葉問齊呼籲一人一票撐港片

http://bit.ly/2E3u9IB

【最港電影大獎提名】杜汶澤望攞團體獎劉德華:喜見新導演新演員不斷湧現

http://bit.ly/2n3i8L3



黃百鳴喺影壇超過30年,曾經與無數演員同導演合作過,佢接受本報連載式專訪時,梗係要問下佢有邊啲演員係佢好欣賞同失望( 攝影:陳俊強 ) 講到最欣賞嘅人黃百鳴就好爽快答咗係張國榮(哥哥)。
佢仲大讚哥哥係一個有情有義嘅人。




鍾意就快D Share啦!