掃呢頁CODE去手機

2018年1月29日 星期一

【兩位帥哥】阮經天正式出局 33歲許瑋甯台灣拖新歡返香閨 __,許瑋甯,阮經天,瑋甯,

33歲台灣女星許瑋甯與阮經天拍拖8年,男方多次被發現偷食,2015年3月更被指搭上「謀女郎」周冬雨,男方曾極力挽留感情,發表「許瑋甯依然是我女人」宣言 ...




33歲台灣女星許瑋甯與阮經天拍拖8年,男方多次被發現偷食,2015年3月更被指搭上「謀女郎」周冬雨,男方曾極力挽留感情,發表「許瑋甯依然是我女人」宣言,更失控狂罵網民﹕「去死吧!」可惜許瑋甯仍是決心斬纜。不過分手後,二人又不時傳出復合,關係似乎欲斷難斷。

直至去年10月,許瑋甯身邊終於出現新嘅另一半,被影到與身高六呎嘅攝影師劉又年一齊甜蜜睇電影。最近兩人感情升溫,噚日被台灣《蘋果日報》影到男方喺許瑋甯香閨出現,似乎已到同居階段。

近日台灣天氣都唔穩定,陰天有雨,許瑋甯同男友就兩個人撐住一把傘離開寓所。見劉又年好細心,一邊撐雨傘一邊拖住許瑋甯隻手,當雨越落越大時,佢就主動將雨傘傾向許瑋甯一邊,自己淋雨都冇所謂,用行動宣告舊愛阮經天正式出局!

之後兩人到附近餐廳食飯,由許瑋甯負責點菜,劉又年冇畀意見,只係靜靜望住女朋友,食完飯又一齊返去女方屋企。問佢哋約會細節,許瑋甯經紀人只答:「謝謝關心這些就不多說了。」



最港電影大獎投票網址

http://bit.ly/thekongestfilmawards

精選娛聞,喺晒《娛果》

http://fb.com/appledailyent

阮經天同許瑋甯正式玩完,許瑋甯日前被影到拖新歡返香閨。(台灣《蘋果日報》) 兩個人一把雨傘,劉又年仲將雨傘傾向許瑋甯,怕女友淋濕。(台灣《蘋果日報》) (台灣《蘋果日報》)
食飯都係由女朋友點菜,男友零意見。(台灣《蘋果日報》) 阮經天同許瑋甯都曾經係好甜蜜嘅一對。(網絡圖片) 年前傳周冬雨介入,致阮經天同許瑋甯8年情玩完。(資料圖片)

鍾意就快D Share啦!