掃呢頁CODE去手機

2018年1月29日 星期一

基仔自爆睇住周慧敏試衫:佢捽走條事業線 __,基仔,周慧敏,古巨基,

基仔今次真係爆大鑊!!!歌手周慧敏(Vivian)一連四晚紅館演唱會來到第三場,由個唱總監兼好友古巨基擔任嘉賓,基仔笑說:「我發覺原來我係香港音樂史上 ...


基仔今次真係爆大鑊!!!


歌手周慧敏(Vivian)一連四晚紅館演唱會來到第三場,由個唱總監兼好友古巨基擔任嘉賓,基仔笑說:「我發覺原來我係香港音樂史上第一個要仆到落台演出嘅總監。」逗得觀眾發笑。Vivian坦言邀基仔做嘉賓是因為她有留意基仔的巡迴騷,製作很用心非常厲害,她大讚基仔好有創意,滿腦子都是天馬行空的想法,她說:「我個騷基仔全部係出心出力,佢係為咗我停晒工作同巡演,好瞓身幫我、錫我,多謝你,我唔知點報答你。」

基仔笑言自己身分特殊,因為很少嘉賓會上台跟觀眾分享演唱會的製作,Vivian笑言:「你爆料呀!你頭先冇咁講嘅。」基仔笑說:「我梗係唔會講畀你知我講乜喇!」基仔以「靚女」稱呼Vivian,他說:「靚女為呢個演唱會出咗好多力,同埋好用心,你知唔知佢得番幾多磅?得番99磅,因為佢每日嘅排練Keep fit,佢想着啲衫靚啲,又跳舞、運動,所以佢成個人瘦晒,再加上佢前陣子有少少感冒未清晒,佢都堅持為大家帶嚟最好嘅演出。」

在製作過程中,基仔表示作為總監好犀利,由他一定要求Vivian穿宮廷服,Vivian表示考慮了很久,直至一個半月前先應承基仔,基仔得戚笑說:「我理得你點諗,我點都逼到你着㗎喇,我喺網上睇到好多人話宮廷服好靚,不過就縮咗水,咩縮水呢?佢話事業線縮咗水,我覺得好冤枉阿靚女囉。」基仔笑問Vivian怕唔怕他繼續講會尷尬,Vivian說:「我都唔驚你,睇怕你都講唔出啲咩。」

基仔笑言今次Vivian試衫時自己「好勁」,他說:「我諗我係繼倪震之外,係能夠睇見到靚女身體每一吋肌膚面積最大嗰個,我係睇得最多㗎喇。」基仔繼續爆料指Vivian試宮廷衫時侯,一般女星着晚裝、宮廷衫都會盡量露出「事業線」,他隨即扮女星們夾胸的姿勢,令觀眾發笑,他笑說:「但佢換完衫出嚟,佢唔係喎,佢捽番開佢喎。」Vivian尷尬到笑到踎地:「你講啲咁嘅嘢畀大家聽。」基仔就哈哈大笑說:「我老婆話講得㗎,我老婆係佢經理人。」基仔續笑說:「嗰啲冇嘅就死夾(胸),但佢竟然要捽番開佢,佢話:『好肉酸嘅!』我心諗你有一條事業線有幾肉酸呀,你有三條事業線我就話驚要捽啫。」

基仔愈爆愈開心,他再爆Vivian試穿鑲滿鑽石的大「V」黑色晚裝,Vivian坦言見到條裙的設計時好驚,因為她不知自己能否Carry,基仔笑說:「你唔會carry唔到,你係barbie公仔身形。」Vivian坦言咁大個女第一次着這類型的服裝,她笑說:「除咗你之外,冇人逼到我,你真係好勁,你諗吓你個氣場幾勁。」基仔說:「除咗倪震,我係第二個逼得到啫。」Vivian說:「佢一定唔會。」基仔指該晚裝有很多鑽石包住心口位置,他說:「嗰啲石嘅布陣係需要我同Kenneth(著名服裝設計師陳華國)一齊去做,個布陣我埋到去咁點樣畫落去呢?」Vivian解釋:「佢哋要喺佢身度畫啲石要鑲喺咩位置,其實我有件肉色衫喺度,但佢傻仔到話唔敢畫。」基仔笑說:「因為你要攞住支筆篤周慧敏個胸好怪,我做唔到出唔到手呀。」全場大笑。

基仔表示因為服裝的事,他要了解靚女的身形,所以當日Vivian要穿上Girdle(內衣),當她在布䈴後試着好,Kenneth就話:「基仔呀,你使唔使都入嚟睇一睇呀。」當時基仔坐在外面話:「你睇得喇,跟住傳來一把女仔聲音,梗係靚女喇,佢話:『唔係呢,基仔你都係入嚟睇吓。』」Vivian解釋:「梗係,佢好仔細,佢有少少唔啱位置嘅嘢都要改㗎,我哋係唔想做十次,所以我惟有犧牲畀你睇。」但基仔當時的反應話:「唔使喇,你睇喇,你知唔知我講完呢句後悔咗十日,我返到屋企揼心,咁大好嘅機會,有幾多人睇到周慧敏着成咁呢。」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!