掃呢頁CODE去手機

2018年1月1日 星期一

2018年唔想單身!陳偉琪恨搵到另一半 __,陳偉琪,

陳偉琪就話想2018年可以畀大家睇到佢演技有進步!前港姐陳偉琪(Vicky)出席中環舉行的除夕派對,提到新年願望,她表示希望接多些工作,家人健康開心, ...


陳偉琪就話想2018年可以畀大家睇到佢演技有進步!


前港姐陳偉琪(Vicky)出席中環舉行的除夕派對,提到新年願望,她表示希望接多些工作,家人健康開心,她笑言2017年很特別,在劇集《誇世代》要淋香檳,又在劇集《開心速遞》中被淋雪糕及咖啡:「畀人淋咗好多嘢,又仆咗好多次,希望2018年唔駛畀人淋,希望大家見到我演技進步。」Vicky表示現時單身,她稱也想在新一年找到另一半。另外,對於《開心速遞》收視勝《溏心風暴3》,Vicky坦言大感開心:「劇中大小姐(林淑敏)有份提名最佳女配角,我同佢有好多對手戲,好戥佢開心,希望大家支持佢。」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!