掃呢頁CODE去手機

2018年1月1日 星期一

差啲露點!湯洛雯Tube Dress下滑現巨胸 __,湯洛雯,

湯洛雯咁大意呀!件衫跌到好低呀!!!藝人湯洛雯(靚湯)及羅天宇以情侶檔到寶琳出席活動,天宇獲大會安排向靚湯獻花,兩人亦分別有獻唱,惟靚湯的低胸裙愈跌愈 ...


湯洛雯咁大意呀!件衫跌到好低呀!!!


藝人湯洛雯(靚湯)及羅天宇以情侶檔到寶琳出席活動,天宇獲大會安排向靚湯獻花,兩人亦分別有獻唱,惟靚湯的低胸裙愈跌愈低,更露出膠紙!問到她是否上圍縮水?她說:「我都想瘦,係件衫鬆,好在未跌到去重要部位。」天宇亦覺得牙煙,問為何不幫女友檢查,他即怕醜表示到處都有很多人。

兩人表示今次是首次情侶檔接倒數騷,直言拍住拖搵錢更開心,靚湯笑說:「如果大會再加啲錢,下次可以合唱埋!」問到新一年有否結婚計劃?靚湯說:「仲係搏殺期,冇諗呢樣,事業為重,大家再相處吓先。(未認定天宇?)咁大家都認真嘅。」問到給天宇多少分?她大讚有9.5分,天宇都嘩了一聲:「嘩!咁高?」天宇則表示覺得男士有成就才能計劃結婚,新一年會做好自己,問到給女友多少分?他說:「100分!(10分滿分喎!)10滿分有100分!」靚湯即笑言之後可以做個Hea女友。

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://goo.gl/KGuo2N


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!