掃呢頁CODE去手機

2018年1月31日 星期三

【個樣似爸爸】獨家 38歲甘比誕7磅女 大劉:多謝!係呀! __,甘比,劉鑾雄,大劉,

華人置業前主席劉鑾雄(大劉)前年12月正式娶陳凱韻(甘比),甘比成為劉太,婚前已育有大女秀樺及囝囝仲學,甘比去年更陀第三胎(新聞連結:http://b ...




華人置業前主席劉鑾雄(大劉)前年12月正式娶陳凱韻 (甘比),甘比成為劉太,婚前已育有大女秀樺及囝囝仲學,甘比去年更陀第三胎(新聞連結:http://bit.ly/2BFh0Ta)。

之前甘比不時帶一對仔女行街街食雪糕,但近月已鮮見出動,反而勤力更新ig貼各式禮物相片。

據知甘比的預產期是下月中,即情人節前後,但提早作動,日前已於養和誕女,母女平安。今胎同之前兩胎一樣,都係開刀生。消息稱B女肥肥白白,重約7磅,個樣似爸爸。甘比一對仔女知道妹妹出世都好開心,急不及待去養和探媽媽同妹妹。

《蘋果》致電大劉求證女兒是否已出生?他笑稱:「多謝!係呀!」生B後暫仍留院的甘比受訪時亦稱:「多謝多謝!囡囡出世,我同我老公都好開心,母女平安,多謝關心!」

現年66歲富豪劉鑾雄前年因患腎衰竭要換腎,經手術後身形及狀態逐漸回復,且有心有力,去年9月本報獨家披露他再度榮升做爸爸。而今次再度有喜別具意義,皆因是二人婚後不久即造人成功,更證明大劉身體已沒大礙,清除外界對大劉健康情況的疑慮。



最港電影大獎投票網址

http://bit.ly/thekongestfilmawards

精選娛聞,喺晒《娛果》

http://fb.com/appledailyent



甘比先後為大劉誕下大女秀樺及二子仲學。 早前甘比認為大劉懷第三胎。



鍾意就快D Share啦!