掃呢頁CODE去手機

2018年1月31日 星期三

姚子羚:姚子羚三點式索爆 黃智雯包到實冇睇頭 __,黃智雯,姚子羚,

黃智雯(左起)、姚子羚、胡蓓蔚同埋李施嬅齊齊留倩影~「胡說八道會」出晒名姊妹情深,每逢過時過節或者有成員生日,佢哋必定聚埋一齊慶祝!今次就輪到二月就3 ...


黃智雯(左起)、姚子羚、胡蓓蔚同埋李施嬅齊齊留倩影~


「胡說八道會」出晒名姊妹情深,每逢過時過節或者有成員生日,佢哋必定聚埋一齊慶祝!今次就輪到二月就37歲生日嘅李施嬅,佢同成班好姊妹胡蓓蔚、黃智雯同埋姚子羚齊齊飛到泰國去旅行,但胡杏兒及胡定欣就未見同行,睇嚟因為胡杏兒要照顧囝囝,而胡定欣就因為要拍劇所以就冇嚟!

但唔緊要啦,都冇影響四女嘅心情,繼續歎美食同留倩影,四女仲大解放着泳衣喺池邊留影,當中姚子羚着住紅色三點式身材最出眾,胡蓓蔚都三點式上陣,相比隔籬實自己嘅黃智雯,真係好大對比!

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://goo.gl/KGuo2N


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!