掃呢頁CODE去手機

2018年1月10日 星期三

好友催生B!江若琳孖未婚夫日遊冤氣到暈 __,江若琳,

睇張相~隔住個Mon都覺得冤氣!蕭潤邦(Oscar)與女友江若琳(Elanne)做了十年好朋友,去年四月由男方在社交網公開認愛Elanne,兩人拍拖不 ...


睇張相~隔住個Mon都覺得冤氣!


蕭潤邦(Oscar)與女友江若琳(Elanne)做了十年好朋友,去年四月由男方在社交網公開認愛Elanne,兩人拍拖不足一年,Oscar在37歲正日生日時,在社交宣布求婚成功,並預計於本年年尾結婚。

風流快活

而Oscar和Elanne風流快活慶生,兩人無論在日本街頭或餐廳繼續放閃黐到實,真係冤氣到暈。同期出道的一眾好友就隔空送祝福。至於洪卓立接受東網訪問時即有話兒:「拍拖咁快就結婚,係咪有其他原因呢?(下個結婚係你?)可能係小肥,我同女友唔心急。」

一直愛下去

鍾舒漫則表示聽到喜訊後心情激動,又指Elanne近年幸福到爆:「從Elanne嘅笑容、說話、笑容同社交網都感到好幸福,希望佢哋繼續愛下去,我聽到消息時,心情都好激動,我知Oscar好錫佢,我鍾舒漫隨時ready做兄弟、姊妹。」

爭做契媽

張紋嘉就話:「一早知啦,我一定預日子飲佢哋嗰餐。」黎美言表示:「我都好早知,望佢哋快啲生多bb,畀我哋做bb契媽,我會送個韓式手勢畀呢對新人先。」張惠雅就話兩人好甜蜜,期待飲兩人的喜酒。

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://goo.gl/KGuo2N


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!