掃呢頁CODE去手機

2018年1月23日 星期二

自彈自唱霆鋒神曲 李治廷自爆曾患自閉症 __,霆鋒,李治廷,謝霆鋒,

李治廷(右圖右)一見到霆鋒即刻嗒晒糖呀!!早前男星謝霆鋒連環現身rock爆獻唱,搞到個個網民都話乜回憶都返晒嚟,仲話霆鋒終於肯揸咪,唔使再揸鑊剷!鋒迷 ...


李治廷(右圖右)一見到霆鋒即刻嗒晒糖呀!!


早前男星謝霆鋒連環現身rock爆獻唱,搞到個個網民都話乜回憶都返晒嚟,仲話霆鋒終於肯揸咪,唔使再揸鑊剷!鋒迷成千上萬,就連男星李治廷都係,早排佢被邀請現身霆鋒嘅節目《鋒味》時,見到霆鋒全程嗒晒糖!

同中國運動員傅園慧齊齊現身節目嘅李治廷,真係好了解霆鋒,知道對方向來守時,為咗留番個好印象,特登早咗十五分鐘到達拍攝現場,當見到霆鋒時,李治廷即刻雙眼發光咁望到實一實!其實佢有幾愛霆鋒,佢真係唔怕畀人知,佢唔單止喺節目展示以前扮霆鋒嘅舊照,仲喺現場自彈自唱、唱番霆鋒首神曲《活着VIVA》!喺偶像面前又彈又唱,真係少啲勇氣都唔得,見到李治廷咁落力去唱,霆鋒當然畀晒like拍晒手!

另外,節目中霆鋒鼓勵一班喺晉級賽中被淘汰嘅廚師,佢話:「以前我是個自閉症的小朋友,是從煮飯開始讓我學會分享,開始跟父母有話說。美食不在於輸贏,而在於享受過程。」

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://goo.gl/KGuo2N


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!