掃呢頁CODE去手機

2018年1月23日 星期二

梁漢文涉醉駕 吳國敬:希望大家原諒佢 __,吳國敬,梁漢文,

吳國敬為好友講盡好說話。歌手吳國敬跟梁漢文(Edmond)是相識數十年的好兄弟,對於Edmond昨日凌晨涉嫌醉駕,阿敬接受東網訪問時表示驚訝及擔心:「 ...


吳國敬為好友講盡好說話。


歌手吳國敬跟梁漢文(Edmond)是相識數十年的好兄弟,對於Edmond昨日凌晨涉嫌醉駕,阿敬接受東網訪問時表示驚訝及擔心:「我睇到新聞,好驚佢撞車受傷,希望佢身體無礙。(擔心好友惹官司?)我唔識呢啲㗎。」他又稱不會煩住好友,故現時不會刻意致電慰問。

阿敬又說近年的Edmond生活健康不少,已戒煙及少飲酒,又指:「佢呢幾年成個人成熟咗,健康咗,做事好謹慎㗎啦,佢真係飲少咗酒,我哋見面都係約踢波,我都好愕然點解呢啲事會發生喺佢身上。」問他是否也愛飲酒?他說:「我冇飲啦,因為都唔係18、22(歲),個肝有少少問題,但唔係大問題嗰啲,醫生同我講想身體好啲就唔好再飲酒啦。」不過他承認作為公眾人物會小心言行,而他不愛揸車,故不會發生醉駕問題,他又補充說:「Edmond係一個好人,佢乖咗好多,今次可能係一次疏忽,希望大家會原諒佢。」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!