掃呢頁CODE去手機

2018年1月28日 星期日

黃家去日本浸溫泉 心穎下次叫埋馬國明? __,心穎,馬國明,黃心穎,

心穎話考慮吓下次叫埋馬國明一齊去。藝人黃心穎及森美到荃灣出席無綫《bigbigchannelKidsTalk》記者會。受訪時提到心穎的3個家姐心妙、心 ...


心穎話考慮吓下次叫埋馬國明一齊去。


藝人黃心穎及森美到荃灣出席無綫《big big channel Kids Talk》記者會。受訪時提到心穎的3個家姐心妙、心美、心慧與媽媽去日本旅行,並大晒香肩浸溫泉,引起網民熱話。被撇甩的心穎笑謂:「佢哋去日本旅行,冇我份已經唔係第1次。今次我因為要嚟今日活動,聽日又有新劇造型,所以Join唔到。最好笑係佢哋迷路,要中途敲人屋企門,求人車佢哋去目的地,我就話冇我喺度咪Miss路囉,點知我家姐回我『有喺度Miss Flight添呀!』」

問到下次會否邀請男友馬國明參加家庭旅行,心穎謂:「咁大件事?(叫佢搬行李。)做埋司機?可以考慮,但首先應該叫咗爸爸去先,爸爸今次都冇參加。(媽媽被網民讚靚。)係呀,佢生咗我哋幾個身材仲咁好,佢鍾意跳舞,以前喺加拿大,我哋成日母女同台表演㗎。」

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://goo.gl/KGuo2N


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!