掃呢頁CODE去手機

2018年1月28日 星期日

詩詠被指識變臉 定欣:自己都係過來人 __,定欣,唐詩詠,詩詠,胡定欣,

胡定欣(右)話唔知詩詠(圓圖)被指蔡思貝攞獎時黑面,但就理解攞獎嘅心情!藝人胡定欣為其代言的服飾品牌出席活動,穿皮褸示人的她未見性感,她表示近年的劇集 ...


胡定欣(右)話唔知詩詠(圓圖)被指蔡思貝攞獎時黑面,但就理解攞獎嘅心情!


藝人胡定欣為其代言的服飾品牌出席活動,穿皮褸示人的她未見性感,她表示近年的劇集都與皮褸有關,例如《城寨英雄》及《同盟》令她的形象深入民心,而且小時候已經知道該品牌專賣皮褸,故十分開心可以合作,被問到酬勞是否滿意?她表示:「滿意呀!仲提供好多衫畀我!」

理解詩詠心情

談到今年台慶頒獎禮中,蔡思貝奪獎時,唐詩詠被指黑面,其後詩詠解釋是因為生理痛(M痛)所致。胡定欣表示沒有留意新聞,但對於女仔感到不適可以理解,不過談到詩詠奪獎時卻無事,她說:「攞獎係開心事,我自己都係過來人,嗰下真係會一片空白,所以好理解!」

驚唔夠禦寒衣物

忙於拍攝無綫劇集《包青天之再起風雲》的她,表示最近有幾日休息,可以出席活動,而三月就要到橫店拍攝外景,她說:「依家橫店落緊雪,希望到時暖番啲啦,因為大家都好擔心啲禦寒衣物夠唔夠!」

學崑曲嗌難

她亦透露最近為即將演出的舞台劇學習崑曲,直言不容易,需要花時間練習,被問到要在舞台劇中唱多久?她說:「都要兩分幾鐘,尋日就學咗兩句都覺得好難,自己識得跳中國舞,但係完全唔同!(要上幾多堂?)唔知,上到唱到為止!尋日淨係學咗兩個鐘,都已經覺得係挑戰!」

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://goo.gl/KGuo2N


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!