掃呢頁CODE去手機

2018年1月2日 星期二

克勤拎完獎接阿仔放學:我不敢叱咤學校 __,克勤,李克勤,

男歌手之日常!歌手李克勤喺《叱咤樂壇頒獎禮》上勇奪「樂壇男歌手金獎」及「樂壇至尊歌曲大獎」,真係實至名歸,可喜可賀!開心過後,李克勤又有咩慶祝活動呢? ...


男歌手之日常!


歌手李克勤喺《叱咤樂壇頒獎禮》上勇奪「樂壇男歌手金獎」及「樂壇至尊歌曲大獎」,真係實至名歸,可喜可賀!開心過後,李克勤又有咩慶祝活動呢?佢今日就喺社交網上載兩張新相,見佢坐喺梳化度,原來佢係等緊接仔仔放學,佢留言:「我不敢叱吒(咤)樂壇,更不敢叱吒(咤)學校,接個放學先。昨晚的開心照片待我整理一下遲一點再放上來。」

雖然昨晚克勤以歌手身份出席頒獎禮,事隔一晚,佢就做番爸爸本分,網民都大讚佢係個好爸爸,事業同家庭都做得好稱職,又話佢「實至名歸」、「金獎接放學」、「我都仲好登(戥)你開心,My proud」、「捨您(你)其誰」咁話!

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://goo.gl/KGuo2N


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!