掃呢頁CODE去手機

2018年1月2日 星期二

莊思明獻第一次 __,莊思明,思明,

莊思明(左)與單文柔元旦齊齊有工開。
莊思明獻第一次藝人莊思明及單文柔元旦到觀塘apm出席活動,思明透露除夕夜與大班朋友開派對:「我冇煮,走去買咗兩個雞煲返屋企一齊食。(聖誕、新年男友楊明 ...


莊思明獻第一次

藝人莊思明及單文柔元旦到觀塘apm出席活動,思明透露除夕夜與大班朋友開派對:「我冇煮,走去買咗兩個雞煲返屋企一齊食。(聖誕、新年男友楊明有乜表示?)佢特登上網訂咗對獨角獸拖鞋送畀我,我好鍾意個公仔嘅,起初連招紙都唔捨得拆,佢以為我唔鍾意添。」問到如何「回禮」?她說:「我親手織咗條頸巾畀佢,仲等佢開工唔知道之下織咗幾個通宵,我孖生家姐見到仲笑我。(第一次織嘢畀人?)以前試過織畀媽咪,男仔就第一次。」她又於社交網上載前晚倒數照,楊明輕吻她的面頰放閃,但思明揚言無意短期內結婚。

至於單文柔被問到男友陳展鵬因病缺席除夕倒數活動,她似乎不知情,還強調對方身體健康。單文柔指嫲嫲生病,故留家陪伴家人,未有與展鵬慶祝新年。

莊思明有男友楊明錫到燶。
  • 莊思明有男友楊明錫到燶。





鍾意就快D Share啦!