掃呢頁CODE去手機

2018年1月2日 星期二

叱咤:許廷鏗妙答無綫冇獎拎 __,無綫,許廷鏗,廷鏗,

咩意思呢?歌手許廷鏗(Alfred)在《叱咤樂壇流行榜頒獎典禮》上憑《神奇之旅》奪得十大歌曲獎第二位,上台領獎時激動爆喊,到出席慶功宴時依舊眼紅紅,他 ...


咩意思呢?


歌手許廷鏗(Alfred)在《叱咤樂壇流行榜頒獎典禮》上憑《神奇之旅》奪得十大歌曲獎第二位,上台領獎時激動爆喊,到出席慶功宴時依舊眼紅紅,他笑指可能是燈光太犀利:「成日頒獎禮嘅時候喊,一喊啲眼淚就會沿住我個鼻側邊流到落嚟鼻下面,搞到次次啲人都以為我流緊鼻涕,就唔係好靚,所以我諗我都要學吓點樣控制自己情緒。但呢個獎又真係估唔到嘅,所以就算樣衰啲,希望大家覺得我唱得OK就得啦。」

Alfred又坦言自己是緊張大師,逼得新公司同事好緊,是名副其實的打電話狂人:「佢哋話我打電話(畀佢哋)嘅次數係多過晒歷來嘅Artists,但冇辦法,我可以話淨係得半年嘅時間嚟追趕頒獎禮,去到今日終於可以安樂啲,呢個嘉許(獎項)我諗都要畀番我嘅團隊。」

既然公司同事這麼辛苦,問Alfred會唔會放他們假?他即笑說:「冇呀,我今日下晝已經開緊工,唔放啦,18年又開始啦。」他解釋自己太控制狂,很多事都想趕快做好,但應該會請同事食飯慶祝。

問到今年《勁歌金曲頒獎典禮》捧蛋會否覺得不開心?他即表示不可以比較:「唔會呀,我好心滿意足㗎啦,6月加盟新公司,到依家已經算超額完成,同上年全力去跑係冇得計,2018年會開行Turbo,用全年嘅時間令自己喺樂壇嘅成績更加豐收。(擔唔擔心下年無綫依然冇獎?)嗯,地球係圓嘅,世事係好玄妙。」

---------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://goo.gl/KGuo2N


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!