掃呢頁CODE去手機

2018年1月1日 星期一

同心穎要了解幾耐?馬國明尷尬齋笑 __,心穎,馬國明,黃心穎,

其實兩位仲想了解幾耐?藝人馬國明與黃心穎出席商場倒數活動,直言情侶檔上陣酬勞較高,於活動獨唱的心穎,笑指與馬國明合唱酬勞要收貴一點,預計下年可成事,被 ...


其實兩位仲想了解幾耐?


藝人馬國明與黃心穎出席商場倒數活動,直言情侶檔上陣酬勞較高,於活動獨唱的心穎,笑指與馬國明合唱酬勞要收貴一點,預計下年可成事,被取笑想得如此長遠,心穎即兜圈指做拍檔也可搵真銀,馬國明亦幫拖謂:「下年一定得,因為《深宮計》我哋係一對嘅。(咁現實呢?)繼續了解中。(睇咗兩場戲)掛住睇戲囉!(有冇喺戲院拖手?)冇,好多人呀!專心睇戲,不過都唔會避忌,睇戲食飯好正常。」

仲差一個Timing

對於近日有指二人已分手,但卻扮未斬纜,心穎與馬國明卻否認,後者繼續指二人仍在了解中,馬國明被問到可知心穎給予他多少時間了解?他聞言即面露尷尬笑容,並表示未有問過,心穎亦插嘴謂:「咁要睇吓我畀佢了解幾耐,依家欠一個啱嘅timing。」記者指馬國明為筍盤,馬國明卻稱謙指香港亦有很多比他好的筍盤,但自己亦會加把勁。

唔使派定心丸

有指心穎有追求者,心穎即澄清謂:「自從2017年咁多馬國明嘅新聞後,已經好耐冇呢啲追求者出現,相信都冇乜人夠膽出現!(係咪向馬國明派定心丸?)唔需要,佢應該對自己有信心!可能佢都好多追求者呢!我都係借啲意問啫!」對此馬國明表示沒有,但會盡力而為。

而心穎、陳自瑤及李佳芯於台上拿道具行貓步,心穎戴上后冠扮港姐,令負責評分的馬國明睇到天然呆。及後心穎獻唱時,連續兩次入不到歌,要第三次先成功,心穎即時向觀眾致謙,表現專業,馬國明則站於台邊作精神上支持。

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://goo.gl/KGuo2N


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!