掃呢頁CODE去手機

2018年1月1日 星期一

【元旦暖笠笠】超人之母「最強Body」羅子喬:我諗性感係避唔到 __,超人,羅子喬,

今年除夕,好似有啲凍。擁有32D「最強Body」的超人之母羅子喬(Bella),如果抱著自己,應該會很暖。8年前入行,雖然外表清純,身材出眾(32D- ...




今年除夕,好似有啲凍。

擁有32D「最強Body」的超人之母羅子喬(Bella),如果抱著自己,應該會很暖。

8年前入行,雖然外表清純,身材出眾(32D-25-35),可以當年在一群o靚模堆中,仍然未能突圍而出。原因容後再述。

「身材好,某程度係一個負擔,所以更加要珍惜自己,希望可以俾人睇到更加多唔同嘅我,只係唔好咁單一淨係性感,可以有咁多嘅嘗試。我亦唔拒抗性感,靚,件事好,都OK。將來繼續拍戲,做演員,我諗性感係避免唔到,最緊要係個餡,要做得好。」



服裝提供:Intimissimi

【minigame】2017瘋暈人物 返工打機唔使擇日

http://bit.ly/2CeWQkP

更多娛聞,喺晒《娛果》

http://fb.com/appledailyent

攝影:林德雄

有啲角度睇,羅子喬有點像黃智雯。













鍾意就快D Share啦!