掃呢頁CODE去手機

2018年1月22日 星期一

冇怪馬景濤強吻!劉嘉玲大方護航:可能緊張 __,馬景濤,劉嘉玲,嘉玲,

劉嘉玲坦言遭馬景濤強吻大感愕然,不過佢並冇因為咁而怪責對方。(資料圖片)女星劉嘉玲喺內地節目《吐槽大會》第二季擔任嘉賓時,畀同場嘅台灣男星馬景濤施以熊 ...


劉嘉玲坦言遭馬景濤強吻大感愕然,不過佢並冇因為咁而怪責對方。(資料圖片)


女星劉嘉玲喺內地節目《吐槽大會》第二季擔任嘉賓時,畀同場嘅台灣男星馬景濤施以熊抱,並且瘋狂強吻,嚇到花容失色!

被熊抱大感尷尬

劉嘉玲今日接受東網電話訪問,表示同馬景濤自拍劇後就冇聯絡,只係有次喺飛機上偶遇,今次再見面冇諗過對方會咁激動,並強調事前冇同對方夾過。劉嘉玲話:「佢攬我嘅時候,我好愕然,當佢再抱起我轉嗰陣,我係有尷尬,嗰刻我仲諗係咪畀驚喜我!可能所有嘢都嚟得太突然,我根本反應唔切!」劉嘉玲又估計對方連串行為係過分緊張所致,佢表示:「我覺得佢可能係太緊張,始終佢冇做talk show嘅經驗,又唔善於表達,我估佢想有好嘅表現,所以畀自己好大壓力。」

澄清馬景濤冇醉酒

對於馬景濤表演脫口秀說期間離題,嘉玲直認當時有替對方擔心,佢話:「當時係擔心佢唔知點完成,見到現場觀眾冇反應,正、副導演都表現得好緊張。」講到馬景濤被網民圍插及指控飲醉錄節目,劉嘉玲就話事後諗番都有戥佢心痛同難過,更澄清佢喺現場並冇飲醉。至於講到有關拍親熱戲搞到對方分手一事,劉嘉玲就話:「我一直唔知呢件事,直至錄節目嗰陣先聽佢講番。不過當年嘅親熱戲只限於電視尺度,我本身識于莉(馬景濤前女友),但大家都冇咩往來。」佢亦表示因為太尷尬,所以錄影後未有同馬景濤討論此事。

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://goo.gl/KGuo2N


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!