掃呢頁CODE去手機

2018年2月28日 星期三

【最抵得諗女友】食飯睇戲全包 李佳芯無私奉獻貼男友 __,李佳芯,

演小三上位,在新劇《波士早晨》的角色都是自私精,但現實中的李佳芯卻剛剛相反,對男友絕無計較,兼且甚有「奉獻」精神。二人識於微時,拍拖三年多,近年李佳芯 ...


演小三上位,在新劇《波士早晨》的角色都是自私精,但現實中的李佳芯卻剛剛相反,對男友絕無計較,兼且甚有「奉獻」精神。

二人識於微時,拍拖三年多,近年李佳芯事業飛升,但陳炳銓身兼幕後,發力較慢。門不當戶不對,大台一度打壓,搞到她要收埋男友。

雖然低調拍拖,但其實李佳芯一直非常支持男友。「啲人以為Danny(陳炳銓)只係演員,其實佢讀舞台製作出身,身兼幕後,幾年前已經係舞台劇藝術總監。佢同Ali行山撻着,Ali欣賞佢有才華,舊年年尾佢同王宗堯夾份搞製作公司,樣樣都係錢,Ali好撐男友創業,所以出街嗰陣,佢俾晒大部分開支,錫住男友。」知情人說。

早前陳炳銓做柴可夫,接李佳芯去歎茶,二人孖住行入商場,沿途有講有笑,未算避忌。李佳芯一個箭步行去提款,確保水頭充足,然後跟陳炳銓去吃一盅兩件。雖然茶樓地方擠逼,但沒太多食客注意他們,所以李佳芯和男友吃得自在,邊食邊傾,好像有說不完的話題。

之後李佳芯主動埋單,陳炳銓跟她甚有默契,緊隨其後,接着便駕車一起返回將軍澳住所。

上週一(十九日),二人又拍拖出動,先在銅鑼灣I.T掃貨,然後再去買飛睇戲。李佳芯同樣主動付款,認真抵得諗。




來源 source: http://s.nextmedia.com
鍾意就快D Share啦!