掃呢頁CODE去手機

2018年2月28日 星期三

【狗仔出更】淋住大雨幫陌生女拉車門 唐文龍:好平常,唔使加我分 __,唐文龍,

螢幕前嘅唐文龍好有性格,螢幕後嘅佢熱愛環保,原來佢仲係一位好好先生,日前中午12點左右,《蘋果》撞見唐文龍獨自一人離開大角嘴寓所,冇開車嘅佢火速跳上咗 ...




螢幕前嘅唐文龍好有性格,螢幕後嘅佢熱愛環保,原來佢仲係一位好好先生,日前中午12點左右,《蘋果》撞見唐文龍獨自一人離開大角嘴寓所,冇開車嘅佢火速跳上咗一部的士直出尖沙嘴喜來登酒店,到埗後入咗去逗留近3粒鐘先離開,跟住出嚟又跳上的士去咗旺角一間銀行處理私務,最後一站係附近便利店,佢應該幾留心娛樂新聞,見佢左睇右睇,最後買咗一本八卦雜誌,然後再搭的士返屋企。

唐文龍返到屋企樓下,重要畫面出現,當時係落緊雨,佢如常落的士,咁啱車旁有個擔住遮嘅女仔等緊佢部的士,雖然唐文龍自己冇帶遮,不過佢落車之後唔係第一時間飆去避雨,而係淋住雨都好有紳士風度咁拉住車門畀等女仔收遮上車,再細心為對方關上車門,對陌生女仔都咁細心,唐文龍此舉值得一讚。

其實唐文龍行善都唔係第一日嘅事,早前佢都有份去排隊捐血幫助巴士車禍傷者,平日又成日喺社交網貼出唔同地方嘅回收箱合照,用行動宣揚環保訊息,佢都絕對係一個好踏實又正面嘅藝人。

對於冒雨照顧女仔,唐文龍回覆《蘋果》時話:「我都唔知當日有狗仔隊影相,純粹因為大雨先幫佢,無論男仔女仔,我覺得應該咁做,就係因為唔係細雨先出手,香港好多人其實都有正能量,大城巿人人都好匆忙,如果我有遮,人哋冇遮,我都會畀人㗎。」

唐文龍續話:「唔使因為呢件事加我分,唔係儲fans,好平常,人與人應互相愛護,一次過緣份,呢世都唔會見到,更加難得呀。我哋會對男女朋友、兄弟姊妹同親人好係應該,但對唔認識嘅人,一刹那catch到,一生一次機會,更加要關懷。」唐文龍心地咁善良,相信呢個筍盤好受歡迎啦?講到呢樣嘢唐文龍就咁講:「我仲係單身。」

精選娛聞,喺晒《娛果》

http://fb.com/appledailyent

攝影:徐錦池、孔志豪

採訪、攝影:徐錦池、孔志豪 日前中午12點左右,《蘋果》撞見唐文龍獨自一人離開大角嘴寓所。
喺旺角處理完事務之後唐文龍就手執一本娛樂雜誌搭的士返屋企。
唐文龍返到屋企樓下,當時係落緊雨,佢如常落的士。
咁啱車旁有個擔住遮嘅女仔等緊佢部的士,佢淋住雨都好有紳士風度咁拉住車門。
等女仔收遮上車,佢再細心為對方關上車門。

鍾意就快D Share啦!