掃呢頁CODE去手機

2018年2月6日 星期二

陳嘉倩捲小三風波 蘇民峰批劫後係運 __,蘇民峰,陳嘉倩,小三,嘉倩,

陳嘉倩最近被指做小三。前無綫新聞主播陳嘉倩早前被指是小三,介入TVB藝員朱婉禎及「凸肚男」陳志遠的關係,形象插水,更有指因受負面報道所累而工作被Out ...


陳嘉倩最近被指做小三。


前無綫新聞主播陳嘉倩早前被指是小三,介入TVB藝員朱婉禎及「凸肚男」陳志遠的關係,形象插水,更有指因受負面報道所累而工作被Out。

同蘇民峰互笠高帽

陳嘉今晚到柴灣以主持身份錄影ViuTV旅遊資訊遊戲節目《嚮導玩》,與蘇民峰、駱振偉及余逸思同場,嘉倩表示做Game騷主持跟做新聞主播技巧上有很大分別,要懂得執生及記稿,蘇民峰表示有很多稿要記,笑言睇相算命較容易:「拍完第一日,發夢都夢到節目內嘅問題,仲睇錯開工時間,好大壓力呀!(嘉倩表現成點?)好過我,要背咁多稿,我就負責搞搞震。」嘉倩即大讚蘇民峰擅長搞氣氛,兩人互笠高帽一番。

否認被飛出電台節目

談到陳嘉倩近期是非多多,問蘇師傅可有指點一下?他說:「有是非唔緊,桃花有時運有時劫,一生人實遇到,希望劫之後係運。」陳嘉倩即笑說:「承你貴言!」蘇民峰又教陳嘉倩點揀男仔:「唔好只係睇佢對你好唔好,要睇佢對身邊冇勢力嘅人好不好,仲有如果好叻講甜言蜜語,說將來50年都對你好好嗰啲可以唔要,口講得出,個心都冇諗住做得到而且要識睇細微動作,分辨係咪好人。」陳嘉倩大表贊成,認為擇偶條件是另一半要對所有人都好。問最近心情可有被負面報道影響?她說:「都係忙呢個節目。(呢個節目係幾時接?)都幾個月前。(有指你因為形象差被飛出電台節目!)唔知點解咁傳,係因為要忙呢個節目,星期六都要開廠,太忙喇,所以我嗰邊主動提出暫時完,佢哋都歡迎我得閒返去幫手。」

批嘉倩易嫁得好

問陳嘉倩會否心急想再拍拖?她表示最緊要工作和學業,蘇民峰說:「想知嫁得好唔好,通常女仔鼻樑夠直夠高夠長,大部分都可以嫁到好老公,扁到左眼見到右眼就『抆水』啲喇!嘉倩個鼻九成容易嫁到好老公,而且屬馬,下轉桃花應該係2020年」

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://goo.gl/KGuo2N 


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!