掃呢頁CODE去手機

2018年2月13日 星期二

踩媽咪爹哋紅啲 __,

魔童雖然有一對明星父母,但袁詠儀指兒子從沒有因此感到自豪或虛榮感,她說:「例如啲同學仔話我見到你爹哋個廣告呀,咁佢回人一句OK。佢淨係有陣時係嗰啲『媽 ...


魔童雖然有一對明星父母,但袁詠儀指兒子從沒有因此感到自豪或虛榮感,她說:「例如啲同學仔話我見到你爹哋個廣告呀,咁佢回人一句OK。佢淨係有陣時係嗰啲『媽咪你唔夠爹哋紅』,我話係呀!」魔童不知是否想戲弄媽咪,所以說這些話來刺激她,但靚靚完全沒有生氣:「咁佢都係好真咁講事實,前排有人同佢講『你點可以咁樣話媽咪,你媽咪以前係好紅㗎!』,佢係嗰啲『係咩?幾時呀?』」



■靚靚將金像獎放家中,向兒子認叻。資料圖片

靚靚因為要照顧兒子,刻意減少工作,反而Chilam有老婆顧家,可以全力衝刺事業,只是魔童不明白媽咪苦心,不過靚靚笑言自己有虛榮感:「我將個金像獎放喺屋企,話畀佢聽嗰三個係我攞嘅獎嚟㗎!即係我幾叻呀,我係香港小姐!但係我講完呢啲嘢,佢冇乜感覺㗎!」




鍾意就快D Share啦!