掃呢頁CODE去手機

2018年2月13日 星期二

港鐵代步扮平民!黃文意老竇係LED燈大王 __,港鐵,黃文意,

黃文意其實係有米千金!童星出身、曾參演劇集《天地豪情》、現為36D「最強Body」的無綫咪神黃文意,表面是月入只有萬多元的小花,其實背後有個身家超過1 ...


黃文意其實係有米千金!


童星出身、曾參演劇集《天地豪情》、現為36D「最強Body」的無綫咪神黃文意,表面是月入只有萬多元的小花,其實背後有個身家超過10億的富爸爸黃裕發!黃父在內地坐擁市值40億LED燈上市王國,有內地「LED燈大王」之稱。

在香港中文大學主修文化研究畢業的黃文意,2016年加入無綫擔任娛樂新聞台主播,之後以三點式上陣主持旅遊節目《3日2夜》,即迷倒萬千宅男。為免有閒言閒語及被指靠家底,她入住月租2萬多元的馬鞍山住所,扮「平民」以巴士及港鐵代步,又到花園街買平衫及生果,及經常到茶餐廳醫肚。

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://goo.gl/KGuo2N


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!