掃呢頁CODE去手機

2018年2月16日 星期五

驚喜送花咀嘴楊怡勁冧 __,楊怡,

羅仲謙浪漫送花給楊怡。
驚喜送花咀嘴楊怡勁冧羅仲謙與太太楊怡前晚情人節在圓方戲院包場,請家人與雙方粉絲欣賞賀歲新片。講到情人節,楊怡笑說:「我哋Casual到連禮物都冇,唔會 ...


驚喜送花咀嘴楊怡勁冧

羅仲謙與太太楊怡前晚情人節在圓方戲院包場,請家人與雙方粉絲欣賞賀歲新片。講到情人節,楊怡笑說:「我哋Casual到連禮物都冇,唔會喺特別日子大事慶祝,好耐冇睇戲,以前睇戲驚畀人影到,依家可以光明正大。」謙仔笑說:「你扮話有禮物得唔得?」不過,謙仔原來神秘送驚喜給老婆,在近200親友見證下送花獻吻,相當浪漫!

至於新片在內地情人節開售1小時,票房已逾1億人民幣,情人節點映場連同預售至今更超過2.6億人民幣,反應熱烈,謙仔笑說:「要問老闆有咩表示,老闆應該好開心。出字幕唔好走住,留意彩蛋會見到我唔係藍色嘅樣。」楊怡透露兩公婆留港休息度歲,之後再衝刺,問到是否衝刺生BB?楊怡笑說:「兩樣一齊,希望喺冇壓力下,有好消息公布。」

錫錫
  • 錫錫





鍾意就快D Share啦!