掃呢頁CODE去手機

2018年2月26日 星期一

【做咩變進擊的巨人】阿嬌晒「心形血背」 阿Sa:刮到咁傷嘅 __,阿Sa,鍾欣潼,阿嬌,蔡卓妍,

鍾欣潼(阿嬌)早年因整傷脊椎一直飽受舊患影響,唔只練習瑜伽拉筋,間唔中就做刮痧治療腰背痛,不時喺網上貼玉背相,次次都係一、兩撻嘅紅腫傷痕。之不過佢今日 ...




鍾欣潼(阿嬌)早年因整傷脊椎一直飽受舊患影響,唔只練習瑜伽拉筋,間唔中就做刮痧治療腰背痛,不時喺網上貼玉背相,次次都係一、兩撻嘅紅腫傷痕。

之不過佢今日凌晨喺IG貼相,相中做完刮痧後留底嘅痕跡,個背紅到有啲誇張,阿嬌仲搞笑咁寫道:「請問這是人的背嗎?太誇張了,整塊皮好像給撕掉了一樣,痛到爆炸。」睇吓張相,阿嬌個玉背圖疑似有P圖feel,條腰太瘦,睇落成個心形咁。

連阿Sa(蔡卓妍)都忍唔住留言:「嘩!刮到咁傷嘅?!」唔少網民就反問「係咪得罪咗個師傅」、「做咩變咗進擊的巨人」。

精選娛聞,喺晒《娛果》

http://fb.com/appledailyent


鍾意就快D Share啦!