掃呢頁CODE去手機

2018年3月28日 星期三

【100毛上市】專家Dickson受訪 「妙問膠答」全紀錄! __,100毛,

【新增影片】毛記葵涌(1716)今日上市,專家Dickson被委以重任,成為毛記發言人,不但代表上台發言,敲鑼,更加接受記者訪問,而專家Dickson ...


【新增影片】

毛記葵涌(1716)今日上市,專家Dickson被委以重任,成為毛記發言人,不但代表上台發言,敲鑼,更加接受記者訪問,而專家Dickson全程妙問膠答。

被問到預期股價走勢有冇驚喜,「100毛上到市都係一個驚喜,所以我估個走勢都應該驚喜。」

被問對公司前景有冇信心,「嘩!雖然我個名目係『財經投資專家』,但其實我係一個『愛情財經投資專家』,我只能夠講,我自己希望,我自己愛情指數會上升。」

被問公司上市後有何變化,「我估雪櫃發霉食物會清理咗佢。」

被問公司上市後會否爭取加人工,「我每一日都爭取,最好日日加畀我。」

被問老細會否對他予以獎勵,「我相信係會嘅,但我希望唔會係獎兩巴掌。」

被問會否想公司派予股份,「公司其實有架,佢哋派咗兩股畀我,就係東方昇嗰兩股。你哋有冇睇東方昇特異功能救香港,嚟緊會有門票畀我哋,嚟緊加場呀4月3號賣飛。」

被問毛記多人抽原因,「好多人抽我哋隻新股咩?哦,點解會咁多人抽,可能係因為100毛個100好意頭。」

被問今日有咩慶祝活動,「我諗就係返工。」

被問嚟緊會唔會再搞多啲大型Show,「我相信會、我相信會。」

被問到公司業績前景,「公司有業績架咩,我自己估計,應該係ok。我諗呢啲你真係問返啲投資專家,我只係一個『愛情財經投資專家』,仲要係一個失敗嘅。」

被問未來會否與中資公司合作拍廣告,「你係咪講中立嘅資金?(內地嘅資金)我諗應該唔會。」

被問未來會否與信用卡推出大型廣告,「呢樣我真係唔知,我喺公司係斟吓水,幫人整吓電腦。」

作為員工,覺得老細今日心情點,「一貫作風,都係黑面,冇咩特別。」

最後終於有記者忍唔住問,「你哋公司會唔會有其他人,講到啲實際啲嘅嘢?」Dickson指,「我諗有嘅,我哋公司都OK嘅。」

蘋果財經,關心你飯碗

http://fb.com/appledailyatm


鍾意就快D Share啦!