掃呢頁CODE去手機

2018年3月26日 星期一

子華神最後棟篤笑!阿佘日收50訊息問攞飛 __,子華,佘詩曼,阿佘,黃子華,

阿佘今次幫唔幫到子華呢?藝人佘詩曼(阿佘)出席MAX&Co.2018春夏系列時裝展,表示有不少人找她代買黃子華棟篤笑門票,她笑言:「好幸運唔使撲,我自 ...


阿佘今次幫唔幫到子華呢?


藝人佘詩曼(阿佘)出席 MAX&Co. 2018春夏系列時裝展,表示有不少人找她代買黃子華棟篤笑門票,她笑言:「好幸運唔使撲,我自己有一張飛,我有問過佢可唔可以加飛,佢話唔好癡心妄想。但之後幾乎每日都有人問我幫手買飛,佢宣布最後一次開棟篤笑嗰日,我電話收到50幾個訊息,直情要較靜音。(咁點推?)我想要求佢加多場。《棟篤特工》監製都有咁嘅情況,想叫佢加多場。」講到今次是黃子華告別之作,會否覺得可惜?阿佘說:「一定唔捨得,但唔會可惜。因為都知佢諗咗好耐,最緊要佢開心,佢又唔係退休。」

阿佘又透露近日放假,但偶爾會上內地節目,問她這樣都叫放假,她說:「當係甜品。(有冇諗過真正放假?)自己計劃放假五年,到依家都未實現到,想放三個月假,不過可能要等我退休先。(想去邊?)想去環遊世界。(快啲搵另一半?)得得搵緊緣分呢啲天注定,最緊要樂觀。」

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://goo.gl/KGuo2N


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!