掃呢頁CODE去手機

2018年3月26日 星期一

台灣新歡係兵仔?松岡冧爆:唔知呀! __,松岡,松岡李那,

松岡李那話嗰日係約咗台灣仔Eddie食消夜。和經理人王友良齊齊現身慈善晚宴的「蜜桃胸」日模松岡李那,對於被指已有新歡「台灣雞扒男」Eddie,她即表現 ...


松岡李那話嗰日係約咗台灣仔Eddie食消夜。


和經理人王友良齊齊現身慈善晚宴的「蜜桃胸」日模松岡李那,對於被指已有新歡「台灣雞扒男」Eddie,她即表現開心,笑不攏嘴,她以廣東話回應:「我今日見到新聞!真係冇呀!唔係我男朋友,係我好朋友,我哋識咗五年,王友良都識佢。(Eddie表現得好鍾意你?)係咩?(佢追求你?)唔係,當日我拍完戲好攰,約埋一齊食消夜,因為我話好肚餓。(你一約就出嚟,佢即係你嘅兵?)哈哈哈!唔知呀!」問到松岡是否對大隻男情有獨鍾,她說:「我鍾意運動,鍾意同男人一齊做運動!」

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://goo.gl/KGuo2N


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!