掃呢頁CODE去手機

2018年3月3日 星期六

蕭潤邦:鬧爆買獎行為!蕭潤邦火滾爆晒粗 __,蕭潤邦,

蕭潤邦勁嬲豬!由歌手轉型搞上海生煎包生意的蕭潤邦,在創業過程中歷盡艱辛,捱了多年終於升呢為「生煎王」有多間分店,不過他卻有感而發,力斥某些要用錢來買獎 ...


蕭潤邦勁嬲豬!


由歌手轉型搞上海生煎包生意的蕭潤邦,在創業過程中歷盡艱辛,捱了多年終於升呢為「生煎王」有多間分店,不過他卻有感而發,力斥某些要用錢來買獎的飲食或品牌頒獎禮,認為此舉是侮蔑飲食界及香港品牌,留言之中更不乏粗口。大批網民留言力撐他「有guts」、「有骨氣」,而從事服裝生意的歌手孫耀威也有留言:「完全有同感!我年中都收到好幾個嗰啲所謂的邀請!呢啲獎⋯ 算吧」

蕭潤邦留言:「唔x該要比(畀)錢買獎項果D(嗰啲)頒獎禮,唔好再揾(搵)我,一年搞九十幾個乜x香港乜乜乜品牌大獎等等,你地(哋)真係想嘉許或鼓勵一班香港品牌還是揾(搵)笨x從中略(掠)水自己心知肚明!

仲有....你地(哋)唔好以為自己好x大支,比D(畀啲)禮貌,你想嘉許或鼓勵我好多謝你地(哋),我感恩,但唔想比(畀)錢買奬自high流淚拍照,D(啲)錢我留番黎(嚟)買D(啲)靚料比(畀)客人食好過啦。

唔買你D(啲)獎好x出奇咩,總之我地(哋)唔會比(畀)錢買獎的,唔好侮辱我地(哋)飲食業同香港牌品及香港人,揾(搵)食行遠D(啲)」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!