掃呢頁CODE去手機

2018年3月3日 星期六

【人生總會有起伏】傳老公有第三者要離婚 樂易玲:有問題時便面對 __,樂易玲,

樂易玲認為人生總會有起伏,婚姻也一樣。資料圖片樂易玲身兼無綫助理總經理(藝員管理及發展)同邵氏電影執行董事及總經理,同則師老公陳君毅結婚廿幾年一直人前 ...




樂易玲認為人生總會有起伏,婚姻也一樣。資料圖片

樂易玲身兼無綫助理總經理(藝員管理及發展)同邵氏電影執行董事及總經理,同則師老公陳君毅結婚廿幾年一直人前恩愛,佢哋同兩個囝囝一家四口係外界眼中嘅幸福家庭。

不過,今日有周刊報道指樂易玲婚姻破裂,佢同佢老公陳君毅其實2004年已婚姻出現問題,當時樂易玲同兩個仔及媽媽去布吉旅行遇上海嘯,陳君毅以工作為理由未有同行,但因為一場海嘯令樂易玲經歷生死,令夫妻間關係改善。

據報導稱近日陳君毅另結新歡,識咗一個妙齡女仔,令兩公婆感情急轉直下,報道又指陳君毅搬離屋企,要同樂易玲離婚,今個年初三成班藝人去樂易玲屋企拜年,往時佢老公都有喺度招呼賓客,但今年就唔見陳君毅現身。至於樂易玲細仔舊年10月曾於社交網有感而發,話爸爸令到家庭關係破裂,令佢哋感到非常絕望。

《蘋果》今日向樂易玲求證係咪佢老公有第三者,佢同老公要離婚,樂易玲透過短訊回應話:「No!」再問係咪婚姻有暗湧,佢正努力挽救,佢話要答嘅都答晒,之後佢再回應話:「一個項目、一個演員,我都不會輕易放棄……更何況是自己的家庭……人生總會有起伏,婚姻也一樣,不會無風無浪的;有問題時便面對它吧!謝謝關心。」

精選娛聞,喺晒《娛果》

http://fb.com/appledailyent


鍾意就快D Share啦!