掃呢頁CODE去手機

2018年3月11日 星期日

發生意外聽唔到聲 黎瑞恩上台嚇到標汗 __,黎瑞恩,

好彩順利演出!歌手黎瑞恩(小恩子)現身無綫節目《博愛歡樂傳萬家》,並獻唱新歌,不過於台上看似淡定完成表演的她,甫落台即自爆瘀事,過程簡直抹一額汗。原來 ...


好彩順利演出!


歌手黎瑞恩(小恩子)現身無綫節目《博愛歡樂傳萬家》,並獻唱新歌,不過於台上看似淡定完成表演的她,甫落台即自爆瘀事,過程簡直抹一額汗。原來小恩子出台前意外甩掉耳機的電線,但卻懵然不知,直至音樂亮起也聽不到,她謂:「心諗點解冇音樂同聲嘅,但部機又箍咗喺小腿度,冇理由拎起條裙整㗎!好在今日台嘅聲音做得好靚,我聽到少少嘅,但最驚自己走音同唔記得歌詞,好在都過到關。」更指是晚是入行以來首次「小意外」,坦言唱歌老師一向不建議用耳機,但她認為此舉可把音樂聽得更清楚,故下月演唱會也會繼續採用,小恩子還搞笑謂:「好囉!依家乜衰嘢都嚟晒,之後應該會冇事。」

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://goo.gl/KGuo2N


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!