掃呢頁CODE去手機

2018年5月24日 星期四

【你是我的眼】為子女講故事 視障爸用手機APP「開眼」 __,手機,手機平板,

手機程式「iSEEMobile」助視障者辨認眼前事物,猶如為他們打開一扇天窗。對視障者來說,在生活中「不求人」很重要,因為現實中未必有人可以隨時向他們 ...




手機程式「iSEE Mobile」助視障者辨認眼前事物,猶如為他們打開一扇天窗。對視障者來說,在生活中「不求人」很重要,因為現實中未必有人可以隨時向他們伸出援手。在社福機構工作的視障人士吳家麟就有深刻體會:「因為始終可能唔係一次,甚至好多朋友嘅分享都話,搵個仔教都唔係好願意,或者唔係好識點樣幫我哋。」



家麟20歲那年視力開始惡化,現在右眼全失明,左眼僅是正常人的百分之五左右。其妻亦有視障,二人育有視力均正常的4歲子及2歲女。他感慨由於他與妻子看不清楚,可能令子女錯過某些成長經歷,不過如今的科技為他彌補這片空白,例如手機程式「iSEE Mobile」助他為子女講故事,「依家透過鏡頭去幫我睇咗先,我咪有內容再同小朋友去講,希望喺小朋友成長裡面都多啲一般家庭俾到佢嘅,爸爸媽媽講古仔喎,唔會因為爸爸媽媽隻眼唔好就無咗呢一部分。」



縱然視障人士看似弱勢,但是當他們可以科技化解生活難題,家麟認為此舉別具意義,「我諗係可以作為一個榜樣,做俾小朋友睇,好多嘢都可以自己做,甚至睇得唔好,都有解決方法。」



撰文:邱嘉幸

攝錄:王仲永



鍾意就快D Share啦!