掃呢頁CODE去手機

2018年5月24日 星期四

王浩信:終於上車!王浩信擲3千萬買清水灣豪宅 __,王浩信,

王浩信豪擲三千幾萬買清水灣豪宅!無綫藝人王浩信剛剛以3,300多萬元購入清水灣傲瀧11座一個高層單位,中原地產李子明表示,該單位實用面積為1,837呎 ...


王浩信豪擲三千幾萬買清水灣豪宅!


無綫藝人王浩信剛剛以3,300多萬元購入清水灣傲瀧11座一個高層單位,中原地產李子明表示,該單位實用面積為1,837呎。王浩信接受東網訪問時坦言今次買樓是為了「上車」,都儲了很耐錢,更笑言全部都是血汗錢,問他何時看中單位時,他謂:「上星期睇嘅!(同埋媽咪、老婆去?)老婆去咗杜拜拍嘢,只係我同媽咪去睇,不過媽咪好鍾意,所以決定扑錘買。」再問他之前說要買獨立屋,浩信即謂:「嘩!嗰啲遲兩步先,仲要努力搵錢。」

浩信坦言今次是自己第一次正式做業主,謙稱謂:「好彩有屋企人幫手。」此外,亦有傳周柏豪都有意購入此樓盤。為了達成心願,購買獨立屋給老婆,浩信要繼續拚搏搵銀,他透露之後會開拍監製劉家豪一套新劇,更要動作連場,打到飛起,就算有多年拍動作戲經驗,浩信現時都要接受公司安排的 一連串動作訓練,他笑謂:「所以啲錢搵嚟全部都有血汗㗎!要買豪華獨立屋,真係命都攞埋出嚟!」

周柏豪買同一屋苑

然而,歌手周柏豪同樣一擲2、3千萬買入同屋苑一個單位,柏豪回覆東網承認買樓,他透過經理人回覆:「係開心嘅!」不過柏豪未有透露其單位價錢。2016年結婚的柏豪一向是「愛妻號」,他透露買樓是送給太太的禮物,他說:「當係結婚周年紀念禮物又好,佢生日禮物都好,咁多年來太太喺背後畀我好大支持。」

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://goo.gl/KGuo2N


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!