掃呢頁CODE去手機

2018年5月1日 星期二

牙牙學語 楊愛瑾爆囝囝淨係識嗌老竇 __,楊愛瑾,

Miki可以放心,阿仔好快識嗌媽咪㗎喇。藝人楊愛瑾(Miki)嘅囝囝Luken喺3月底就滿一歲,依家Luken就開始牙牙學語,呢日Miki喺社交網嘅限 ...


Miki可以放心,阿仔好快識嗌媽咪㗎喇。


藝人楊愛瑾(Miki)嘅囝囝Luken喺3月底就滿一歲,依家Luken就開始牙牙學語,呢日Miki喺社交網嘅限時動態上載一條短片,片中嘅Luken坐喺BB櫈上面,眼仔碌碌嘅佢望實鏡頭,負責拍片嘅爸爸郭永淳就不停引導佢講:「拜拜」,而Luken亦跟住指引發出「拜拜」嘅音,有時仲講到「DaDa」同「爸爸」,講「拜拜」嘅時候手仔仲做出拜拜手勢,相當叻仔!

不過作為媽咪嘅Miki聽到囝囝不停嗌「爸爸」,就有另一番見解,佢留言話:「人哋話叫邊個先就邊個辛苦啲,咁我唔同你爭喇。」似乎Luken仲未試嗌「媽媽」喎!

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://goo.gl/KGuo2N


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!