掃呢頁CODE去手機

2018年5月1日 星期二

橫店外景煞科 胡定欣想燒炮仗慶祝 __,定欣,胡定欣,

趁喺大陸就快啲燒炮仗喇。藝人胡定欣同傅嘉莉等人早前就去咗橫店拍攝無綫劇集《包青天再起風雲》,定欣都不時喺網上分享拍攝點滴。呢日定欣就喺社交網上載咗張台 ...


趁喺大陸就快啲燒炮仗喇。


藝人胡定欣同傅嘉莉等人早前就去咗橫店拍攝無綫劇集《包青天再起風雲》,定欣都不時喺網上分享拍攝點滴。呢日定欣就喺社交網上載咗張台前幕後大合照,大家仲好開心咁舉起V字手勢,原來喺橫店站嘅拍攝終於完成,佢仲好開心咁話:「真係要燒炮仗賀一賀佢!包青天之再起風雲 #橫店外景 #辛苦晒」

而傅嘉莉亦都喺網上晒出同姚子羚定欣等跳起合照,仲話自己嘅戲份已經殺青:「我湯曉晨全劇完喇!心裏萬般感受,感謝台前幕後每一位努力付出,《包青天之再起風雲》必定在電視界掀起風雲!」相信佢哋今次合作得好開心,網民都話始終相處咗一段時間一定會不捨,仲話希望快啲睇到呢套劇呀!


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!