掃呢頁CODE去手機

2018年5月2日 星期三

馬國明:趁黃心穎外遊 馬國明偷咀契妹唐詩詠 __,心穎,唐詩詠,詩詠,馬國明,黃心穎,

大膽呀!藝人馬國明與郭晉安為無綫新劇《白色強人》拍攝外景,二人大熱天時分別穿上整套西裝及皮褸,頻呼好熱!馬國明透露最近都在拍攝手術室戲,直言覺得複雜, ...


大膽呀!


藝人馬國明與郭晉安為無綫新劇《白色強人》拍攝外景,二人大熱天時分別穿上整套西裝及皮褸,頻呼好熱!

馬國明透露最近都在拍攝手術室戲,直言覺得複雜,指五月中就會到深圳拍外景,他更自爆日前與契妹、劇中女友唐詩詠拍咀戲,他即被笑指趁正印女友黃心穎去旅行才拍親熱戲,他說:「又唔係我排嘅。(同心穎備案?)做嘢唔使同佢交代」馬國明指詩詠是雖然是他的契妹,但拍攝時並沒有尷尬,更指二人合作多次,今次是第二次咀對方!談到心穎在社交網站上載一張穿比堅尼的背影照,馬國明說:「冇睇呀!(有傳正面照畀你?)唔知喎!睇吓手機先,拍緊嘢未得閒!」

郭晉安相隔多年再度與馬國明合作,大讚對方變得成熟。問到拍劇會否少時間陪伴仔女?他透露仔女曾試過返內地探班:「之前拍《再創世紀》有上嚟大陸探班,個仔就讚啲外景飯盒好食,個女就讚我拍劇造型好靚仔!」更透露暑假會與太太歐倩怡帶小朋友去旅行。

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://goo.gl/KGuo2N


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!