掃呢頁CODE去手機

2018年5月25日 星期五

【爆相爆片】西環紅VAN極速衝紅燈撞到七人車出煙 目擊者:離晒大譜 __,紅VAN,

紅VAN在西環衝紅燈猛撞前方七人車,七人車被推前及遭撞至車牌都甩埋,目擊者稱好離譜。(讀者刁先生提供)
【18:51更新】加入警方回應紅VAN當交通燈冇到?一架據報準備收工的紅頂小巴,昨晨六點幾沿西環山市街南行駛至吉席街交界時,發生離晒大譜嘅意外。據讀者 ...


【18:51更新】加入警方回應

紅VAN當交通燈冇到?一架據報準備收工的紅頂小巴,昨晨六點幾沿西環山市街南行駛至吉席街交界時,發生離晒大譜嘅意外。據讀者刁先生提供嘅車CAM影片,當時交通燈明明仍是紅燈,但紅VAN唔知點解冇收油,竟高速猛撞向停在燈口前的七人車的車尾將佢推前,七人車被撞到出煙,連車牌都甩埋,小巴意外後卻冇即刻停車,仲衝前咗成一百米先停車。刁先生坦言覺得「好離譜、好危險」,希望警方徹查意外原因。

刁先生話,昨日(24日)早上6點幾佢駕駛自己部裝咗車cam嘅電單車,在西環沿西環山市街南行,駛至吉席街嘅交界時啱啱係紅燈,佢於是停喺慢線等轉綠燈。點知呢個時候,右邊快線突然傳來巨響及碎玻璃的聲音。刁先生見到有小架紅頂VAN仔衝紅燈,猛撞原本停喺快線燈位前方嘅七人車,衝力之大將架七人車推前咗十幾米。

根據刁先生所見以及佢車CAM嘅錄像,當時架七人車被撞至出煙,車尾擋風玻璃全碎,車牌都甩埋。但刁先生認為最離譜嘅係,架小巴撞車後竟然唔停車,繼續高速向前走。刁先生其後按綠燈繼續駕電單車沿山市街前行,依稀見到右邊被撞七人車內有個女司機,但她應該仍然清醒。刁先生向前行駛咗成一百米,先終於見到剛剛引起車禍嘅紅頂小巴停咗係路邊,小巴車頭擋風玻璃碎咗,但小巴司機傷勢同樣睇唔清。刁先生話,接受唔到架紅VAN咁樣衝紅燈,認為非常危險。不過佢亦都諗,會唔會係司機本身病發或是因其他因素,先至會咁樣亂駕駛呢?希望警方可徹查。據了解,昨日呢宗意外中,小巴司機、七人車女司機以及七人車上13歲男童全部都受傷,需要送院治理,好彩傷勢唔嚴重,警方仲調緊意外嘅原因。

警方發言人則回應指,昨日上午約6時46分,一輛私家車及一輛小巴先後沿山市街往石山街方向行駛。當駛至近吉席街,據報小巴與私家車相撞。私家車47歲姓劉女司機、私家車上13歲姓廖男童、以及小巴55歲姓李男司機受傷,三人清醒送瑪麗醫院治理。案件交由港島總區交通部意外調查隊跟進調查,暫時無人被捕。警方呼籲任何人如目睹意外發生或有任何資料提供,請致電36606800與調查人員聯絡。

你敢爆,我敢獎! 即Call《蘋果》24小時爆相爆片熱線63836568

紅VAN在西環衝紅燈猛撞前方七人車,七人車被推前及遭撞至車牌都甩埋,目擊者稱好離譜。(讀者刁先生提供) 衝紅燈小巴車禍後駛前一百米才停下,車頭嚴重損毀(fb西環變幻時圖片) 衝紅燈小巴車禍後駛前一百米才停下,車頭嚴重損毀(fb西環變幻時圖片)
無辜七人車給撞至車尾擋風玻璃全碎,車牌亦被撞甩(fb西環變幻時圖片)

無辜七人車給撞至車尾擋風玻璃全碎,車牌亦被撞甩(fb西環變幻時圖片)

鍾意就快D Share啦!