掃呢頁CODE去手機

2018年6月7日 星期四

蔡少芬5歲細女幼稚園畢業 張晉:真是捨不得 __,張晉,蔡少芬,

44歲蔡少芬(Ada)同老公張晉話咁快結婚十年,步入錫婚,大女楚兒(湯圓)現年7歲,細女信兒(包子)亦已經5歲。昨日係包子嘅幼稚園畢業,張晉喺社交網貼 ...


44歲蔡少芬(Ada)同老公張晉話咁快結婚十年,步入錫婚,大女楚兒(湯圓)現年7歲,細女信兒(包子)亦已經5歲。

昨日係包子嘅幼稚園畢業,張晉喺社交網貼相並留言:「今天是信兒(包子)在幼兒園的最後一天,一眨眼就兩年了,還真有點兒捨不得。不過暑假後就能和姐姐背着小書包,手牽手一起上學放學啦,內心也挺期待的。」

相中Ada同老公齊齊陪包子返學,着天鵝公主裙嘅包子十分可愛,Ada轉貼老公帖文並寫道:「今天也是父親節的活動!真好!最後一天兩個意義!不捨但期待!」由於幼稚園有好多主題活動,之前Ada經常要D.I.Y.為囡囡炮製唔同造型,不過包子今次嘅公主look太漂亮,陳法蓉抵死留言:「張家可愛機靈的小包子一天一天長大了,今天這件美麗的天鵝服:目測不是涼涼(Ada)親手做的,為何?因為裙子很美。」




鍾意就快D Share啦!