掃呢頁CODE去手機

2018年6月19日 星期二

娛刺撈飯:男人切忌做鵪鶉!韋家雄大叔的愛7日埋單 __,韋家雄,

大叔的愛,7日搞掂!早排網民圍爐狂笑一張「袁文傑和韋家雄將於今年底結婚」嘅合照,吓!舊番梘邊個執先?原來語病笑料一則,其實係寫佢哋同樣今年成家立室!好 ...


大叔的愛,7日搞掂!


早排網民圍爐狂笑一張「袁文傑和韋家雄將於今年底結婚」嘅合照,吓!舊番梘邊個執先?原來語病笑料一則,其實係寫佢哋同樣今年成家立室!好多口痕友講開個樣唔似「50+」嘅韋家雄時,成陣酸味攻埋嚟話佢執到,講到佢齋呼吸,就追到細自己廿年嘅銀行之花Keynes咁!世上冇醜女人,只有懶女人,我Nuts哥話:「世上冇醜嘅男人,只有鵪鶉嘅男人!」男人老狗,冇錢冇樣唔緊要,硬淨有勇氣有骨氣,吊吊揈都一樣掂過碌蔗,頂天立地!韋家雄呢份「大叔的愛」就係咁嚟!

震住溝女冇詐型

上帝造天地萬物都要花六日,第七日要休息,但係韋家雄拍拖到第七日,就話要結婚嘞!快狠準!好多人話港女扮晒嘢吊高嚟賣,我Nuts哥只知,只有豬肉或牛肉先會吊高嚟賣!溝女講戰術,剛柔並重,節奏要識掌握,當然,出征前秤吓自己,你靚仔過孔劉同吳彥祖,但開口夾着脷,零風度失禮人,得個殼,返屋企吔飯「大力」韋家雄個樣戇直,咪以為只係得牛力冇食力,唔似得佢阿哥金牌編劇韋家輝咁食腦,其實睇佢溝女就知係智勇雙全,自編自導自演,橋段緊湊又浪漫過阿哥部《孤男寡女》!偷聽敵方向Keynes「抄牌」,未夠廿四小時,好似唧牙膏咁一Call就約到Keynes撐枱腳。緣分天注定,一見如故傾唔停,Keynes最欣賞係佢着住短袖衫凍到騰騰震,凍到死都繼續傾冇詐型,都話男人持久力好緊要!融入家中,連女方個嫲嫲都照顧周到,有愛心有誠意,大人細路都鍾意!

一鋪翻身 戒食檸檬

韋家雄智取美人歸,多得過往鋪鋪清、鋪鋪傷嘅人生經歷! 本來係塑膠廠太子爺,老竇為小三拋妻棄子,仲絕到斷水斷糧, 佢同阿哥撐住頭家,十二歲做非法童工,天未光喺酒樓推車仔賣點心,放學做阿茂學整餅,搵得一蚊得一蚊,十八歲前都冇張自己床瞓吓!拍戲永遠做綠葉,個個將佢同阿哥比;做幾次生意, 唔係金融風暴就係畀人呃,嘩!唔通連個天都唔鍾意佢?佢又冇咁問過喎,只話有手有腳,衰咗咪再嚟過囉!輸得起,沉住氣, 一鋪返晒嚟,睇準市場搞特效公司,有聲有色;做咗廿幾年綠葉,終於有人識貨封為最佳男配角!查實主角或配角都係要好戲,唔少男一都樣膠戲屎黐脷筋,把鬼!

勇氣可嘉,傷完又追過,唔會冇膽入情關,韋家雄經歷婚姻失敗做單親爸爸,雖然追過前港姐葉翠翠,被質到成口檸檬,但轉頭又追掂細自己十九年嘅陳嘉嘉,可惜拍幾年拖又散,分手半年女方仲閃嫁,唔Hurt就假!傷還傷,嘢可亂食,女咪亂揀,笨極都唔會笨七次嘛?個個都想做公主,唔通個個都係公主咩?唔少女仔「公主癌」言行失智Too naive,開口扮嗲作狀娃娃聲,樣貌身材人工化,成個Package 係「我的硬膠女友」,仲要叫人嗌佢做「Baby」,真係慳啲啦,Baby!「真」愛難求,歌神許冠傑都唱「難分真與假,人『面』多險詐」閱人無數嘅韋家雄,見Keynes「高汁」無添加,仲等咩?雖然係遲來的春天, 但遲到好過冇到, 牡丹雖好,也需綠葉扶持,綠葉王如佢,終於遇上一朵識欣賞佢嘅鮮花,飲得杯落


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!