掃呢頁CODE去手機

2018年6月19日 星期二

睇地震新聞覺得「好得意、好搞笑」傅嘉莉知衰認冇智慧 __,傅嘉莉,

大阪遇上6.1級地震,釀4死逾358人受傷。在大阪附近姬路拍攝《街坊廚神》嘅傅嘉莉(Kelly)、小儀、金剛同衞志豪昨早亦感受到地震,並已逐一報平安。 ...


大阪遇上6.1級地震,釀4死逾358人受傷。在大阪附近姬路拍攝《街坊廚神》嘅傅嘉莉(Kelly)、小儀、金剛同衞志豪昨早亦感受到地震,並已逐一報平安。

Kelly在地震後亦有睇住當地新聞消息,佢昨早喺ig story影住個電視機畫面話﹕「好得意呀,啲新聞,個畫面喺度震㗎,好搞笑,我哋頭先應該係feel到....emmm」。隨後佢接受訪問時話:「一切安好,沒事,有睡夢中被警報嘈醒,感受輕微震動,頭暈暈,兩、三秒後就停下來。看到新聞報導有些地方出現地陷、火災,不過我哋離大阪有一段距離,冇咁大震盪。家人都有即刻打來問我有冇事,我都有報平安。」

不過,Kelly事後都似乎知道自己講錯嘢,急急刪片,並補鑊貼番張喺日本影嘅黑白單人相,留言道歉:「對唔住!引嚟咁大的誤會,係我唔識表達,唔夠智慧,無危機意識。之後再睇新聞知道有傷亡,先意識到這是一場很嚴重的天災...天佑大阪」。網民接唔接受佢道歉就唔知喇,但作為公眾人物,慎言的確好重要!




鍾意就快D Share啦!