掃呢頁CODE去手機

2018年6月2日 星期六

蔡思貝:蔡思貝比堅尼滑水 Big爆楊浩兒電暈網民 __,蔡思貝,

蔡思貝同楊浩兒都有大晒火辣比堅尼!藝人蔡思貝孖好姊妹陳瀅同何雁詩出海滑水,佢哋仲搵嚟陳嘉寶老公黃頌祈(Epaphras)做佢哋教練,思貝喺社交網分享滑 ...


蔡思貝同楊浩兒都有大晒火辣比堅尼!


藝人蔡思貝孖好姊妹陳瀅同何雁詩出海滑水,佢哋仲搵嚟陳嘉寶老公黃頌祈(Epaphras)做佢哋教練,思貝喺社交網分享滑水,睇到佢三點式上陣,大晒事業線,喺滑板上擺出個型格甫士,以英文留言話:「係我第一次滑水,多謝超有耐性嘅教練Epaphras,你令到我愛上了!」嘉寶亦有留言:「Hot and ging! 」思貝再回覆話:「多得你老公 ! 我諗佢畀我哋激死咗!」相信思貝應該玩得好開心。

另外,杜汶澤公司嘅見習生楊浩兒(Manchester),亦同樣喺網上大晒火辣比堅尼,將其Big爆上圍表露無遺,佢仲要嚟個單眼笑,真係電到網民暈晒大浪喇!

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://bit.ly/2JjSVcr


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!