掃呢頁CODE去手機

2018年6月2日 星期六

婚後首度襲港 喬妹預告造人 __,喬妹,宋慧喬,

■宋慧喬昨晚出席錶店派對時透露享受新婚生活,更自爆有計劃生B。
■宋慧喬昨晚出席錶店派對時透露享受新婚生活,更自爆有計劃生B。韓國女星宋慧喬去年10月嫁給宋仲基,升呢人妻後前日首度來港,昨日在中環出席名錶店舖開幕。 ...


韓國女星宋慧喬去年10月嫁給宋仲基,升呢人妻後前日首度來港,昨日在中環出席名錶店舖開幕。喬妹駁了長髮現身,左手戴上婚戒,十分搶鏡,更心情靚爆用韓文打招呼:「有機會再見很久不見的港迷真的好開心、好幸福。」



恭喜黎明生女

喬妹晚上轉場出席手錶店派對,同場還有苟芸慧、王曼喜和鄧鉅明等。喬妹事前透過大會講明不回答有關私人生活及黎明等問題,最終還是大方回答。她表示香港有好多朋友,可是行程緊密,問到可有探好友黎明的囡囡時,喬妹興奮大笑,直認有睇新聞,也恭喜他,但今次未必可以見面。喬妹自爆有計劃生B,但未知何時,有傳她會與朴寶劍合演新劇《男朋友》,她指考慮中。問到是否享受現在生活時,喬妹指現在有很多時間去旅行、睇戲和見朋友,似乎相當滿足。

苟芸慧前日往機場接爸爸機時,竟碰見喬妹抵港,她大讚喬妹和宋仲基有夫妻相:「好sweet!」記者問她跟未婚夫陸漢洋可有夫妻相?她答:「嘩,好驚喎!其實有啲位就越嚟越似嘅,佢話我識得佢越耐就越嚟越靚囉,我笑吓就算,我覺得佢對眼大咗,因為前排同佢影咗一輯相,當時以為佢劃咗眼線,但原來係冇嘅。」問何時影婚紗相?她說:「安排緊,我諗都會喺歐洲。」

講到婚期,苟芸慧大賣關子:「應該係年尾嘅,但陸漢洋唔想講咁多婚期嘅嘢畀我知,不過就有同我父母商量。我呢排都好忙,冇專心搞婚禮嘅嘢,希望6月後佢比賽完,靜一陣,一生人一次,都希望有機會參與吓嘅。」



■苟芸慧表示有意到歐洲影結婚相。 ■苟芸慧表示有意到歐洲影結婚相。
■名模Cara G.昨晚亦有現身湊熱鬧。

■名模Cara G.昨晚亦有現身湊熱鬧。

王曼喜有自信

王曼喜拋胸撐場,強調做足安全措施,她剛到美國出席妹妹王麗嘉畢業禮返港。談到妹妹將返港從事時裝相關的工作及模特兒,那豈非兩姊妹可以齊齊穿泳衣?王曼喜笑言:「妹妹着得多啲。」她不妒忌妹妹大胸,認為自信最重要。

採訪:文凱靈、羅慧敏

攝影:林賓尼



■王曼喜並不妒忌妹妹大胸,認為自信最重要。

■王曼喜並不妒忌妹妹大胸,認為自信最重要。
■宋慧喬婚後首度來港,昨午先出席錶店開幕活動。

■宋慧喬婚後首度來港,昨午先出席錶店開幕活動。

鍾意就快D Share啦!