掃呢頁CODE去手機

2018年6月22日 星期五

李美慧嫁個有錢人 陸詩韻:最緊要嫁個心愛嘅 __,詩韻,陸詩韻,李詩韻,

■陸詩韻直認以前不會帶眼識人,但受過教訓後便學精。攝影:陳慧安
■陸詩韻直認以前不會帶眼識人,但受過教訓後便學精。攝影:陳慧安【《蘋果》專訪】現年37歲、05年港姐亞軍陸詩韻,最近在好友李美慧婚禮上重遇舊愛、新郎曾 ...


【《蘋果》專訪】現年37歲、05年港姐亞軍陸詩韻,最近在好友李美慧婚禮上重遇舊愛、新郎曾文豪胞兄曾文能,她表現大方,日前在觀塘受訪時說:「大家分手十年,仲係好友關係,間中都有約食飯gathering。」



■陸詩韻雖是盛女,但她相信感情要隨緣。 ■陸詩韻雖是盛女,但她相信感情要隨緣。
■陸詩韻讚高正安是好男仔,兩人正在了解中。互聯網圖片

■陸詩韻讚高正安是好男仔,兩人正在了解中。互聯網圖片
■陸詩韻早前為李美慧做姊妹,重遇舊愛曾文能。互聯網圖片

■陸詩韻早前為李美慧做姊妹,重遇舊愛曾文能。互聯網圖片

高正安了解中

對於李美慧早前更分享嫁個有錢人的看法,陸詩韻說:「每個人都有自己意見,我冇特別過濾,我覺得要嫁一個人,最重要係嫁一個自己心愛嘅人。」仍是盛女的她,自言不會夢想嫁個有錢人:「緣份到就到,我係個實事求是事嘅人,以前同男友出外食飯,佢畀十次我總要畀番兩、三次。我覺得唔可以次次人哋請,唔可以吓吓奉旨。」她堅持女性要獨立和自主。

陸詩韻與舞台劇演員兼魔術師、38歲的高正安於14年演舞台劇《千奇百解》時認識,她大方說:「大家係朋友,佢係一個好男仔,了解中。」對於兩人已了解四年,她笑說:「我小心嘛!要了解清楚對方。」自認性格男仔頭的陸詩韻,要另一半肯忍受她的脾氣。提到情路坎坷,她說:「我真係冇乜眼光,只可以話唔好彩。」



遇過錢銀轇轕

正做美容生意的陸詩韻,最近又有新劇播出,首次在劇中演奸角獲網民稱讚,她自言離開無綫九年,百感交集:「呢幾年做生意,經歷好多,遇過錢銀轇轕,再加上感情經歷,打擊好大。曾經有段時間,行出街就覺得人哋講自己,我試過去睇心理醫生,醫生幫唔到我,畀啲安眠藥我,叫我瞓好啲,收我幾千蚊,其實真係幫我唔到。」她形容這幾年間如坐過山車:「𠵱家慢慢學識要同人傾,有前輩教我,唔好怕人講,唔好理人咁多,呢啲經歷確係令我成長。」

採訪︰羅婉玲

服裝提供︰Maison Vermillion

場地提供︰嚐品慕茶




鍾意就快D Share啦!