掃呢頁CODE去手機

2018年6月18日 星期一

日本地震:大阪地震嗌得意 傅嘉莉知衰認冇智慧 __,傅嘉莉,

傅嘉莉話自己唔識表達呀!日本大阪今早發生黎克特制6.1級地震,身在關西地區拍攝節目嘅藝人傅嘉莉(Kelly)都有喺社交網分享地震情況,佢喺igstor ...


傅嘉莉話自己唔識表達呀!


日本大阪今早發生黎克特制6.1級地震,身在關西地區拍攝節目嘅藝人傅嘉莉(Kelly)都有喺社交網分享地震情況,佢喺ig story影住電視畫面話:「好得意,個電視畫面係喺度震緊㗎!」即被唔少網民批評指唔尊重!

事後,Kelly知道自己失言,亦立即刪除ig story,並留言澄清兼道歉:「對唔住!引嚟咁大的誤會,係我唔識表達,唔夠智慧,無危機意識。之後再睇新聞知道有傷亡,先意識到這是一場很嚴重的天災...天佑大阪。」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!