掃呢頁CODE去手機

2018年7月15日 星期日

容祖兒:睇世界盃決賽!容祖兒劉浩龍俄羅斯打卡 __,祖兒,劉浩龍,浩龍,容祖兒,

祖兒同師兄都身在俄羅斯。今日天后容祖兒(Joey)上載了與英皇老闆楊受成、阿Sa及霆鋒的合照上社交網,Joey仲打卡身在俄羅斯,估計係楊生請大家去睇世 ...


祖兒同師兄都身在俄羅斯。


今日天后容祖兒(Joey)上載了與英皇老闆楊受成、阿Sa及霆鋒的合照上社交網,Joey仲打卡身在俄羅斯,估計係楊生請大家去睇世界盃決賽,難怪祖兒都留言:「喺香港都未必咁齊人。」

不過重點就係,劉浩龍(師兄)都喺俄羅斯,佢喺社交網上載咗一張shopping相,仲打埋卡,網友都估唔通已經復合咗?其實今次師兄受Viu TV邀請而去,同行仲有曾志偉、梁漢文、張兆輝等人,不過做晒嘢之後,就可以去「拍拖」啦,咁近冇理由唔見啫!


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!