掃呢頁CODE去手機

2018年7月28日 星期六

鍾欣潼:博命影相出事!阿嬌傷口血肉模糊勁嚇人 __,阿嬌,鍾欣潼,

阿嬌影相出事!尋晚係事隔15年後再度上演天文奇觀「火星大衝」,機會難得,當然吸引唔少市民觀賞。藝人鍾欣潼(阿嬌)都唔例外,今日佢就喺社交網分享呢張月光 ...


阿嬌影相出事!


尋晚係事隔15年後再度上演天文奇觀「火星大衝」,機會難得,當然吸引唔少市民觀賞。藝人鍾欣潼(阿嬌)都唔例外,今日佢就喺社交網分享呢張月光相,不過唔知阿嬌係咪為求影出最靚嘅相,搞到唔小心跌倒,佢就話:「人影我又影,點解我咁『論盡』,雖然有啲嚇人同血肉模糊,但係唔post又感覺對唔住自己 #用生命去影月全蝕 #只怪自己對宇宙嘅所有事物太感興趣」

阿嬌晒出佢blur過嘅傷口相,不過即使blur咗都見到幾嚴重,網民叮囑佢要小心啲,唔使咁博命,仲話老公一定心痛死喇!


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!