掃呢頁CODE去手機

2018年7月2日 星期一

【宣示完主權】楊柳青撇唐文龍孖《深宮計》毒男林子超去PARTY __,深宮計,楊柳青,唐文龍,

【宣示完主權】楊柳青撇唐文龍孖《深宮計》毒男林子超去PARTY打女楊柳青被指學詠春撻着唐文龍後,兩日前兩人又去做按摩兼喺IG打卡鋪相,楊柳青宣示完主權 ...


  • 【宣示完主權】楊柳青撇唐文龍孖《深宮計》毒男林子超去PARTY


  • 打女楊柳青被指學詠春撻着唐文龍後,兩日前兩人又去做按摩兼喺IG打卡鋪相,楊柳青宣示完主權,噚日佢就同《深宮計》毒男林子超去朋友間美容院出席開幕PARTY,原來楊柳青同林子超數年前合作過,自此成為好朋友,朋友新店新開張,他們在派對跟NOW主播劉振宇一齊大玩自拍合照,好開心。

    林子超在正播放的《深宮計》餘演醫學徒表現夠毒,幫胡定欣反擊陳煒,由於表現出色,引起不少網民注意,聽聞更因此有得留低,跟金牌監製梅小青繼續合作下一部劇《解決師》。

    有機會同楊柳青合作第一部電視劇,林子超表示:第一次同老友拍劇好興奮。
    爆出有拖拍,冇騷性感嘅楊柳青跟老闆娘合照時,寧捨有光采。

    早兩日孖唐文龍去做按摩,有埋V字手勢。

    楊柳青(右四)和林子超(左一)去朋友美容院開幕派對。

    林子超喺《深宮計》表現出色,獲網民大讚。

    鍾意就快D Share啦!